Gå til innhold

Biltema.no webshop bare juks!?

Anbefalte innlegg

Søkte litt rund etter litt forskjellig og fikk treff hos www.biltema.no Jeg gikk inn på siden og fikk opp gjenstanden og pris men det var alt, ikke noe kjøp, bestill eller legg i kurv. Kunne vist legge den til på ei innkjøpsliste, men det virket bare merkelig. Gjenstanden lå der, men jeg kunne bare "Skrive ut listen" eller "Tøm listen"

Holder de på å lage butikk har de butikk eller skal de gjøre noe tull med eksisterende butikk?

Endret av IceXCool
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk plutselig svar på mail etter noen dager...

Hei

Vi har dessverre ikke mulighet til å sende varer fra varehuset. Biltemas postordre er for en periode under oppgradering og i den forbindelse må vi henstille alle våre kunder om å oppsøke et av våre varehus.

Vi takker for henvendelsen og ønsker deg velkommen innom for et hyggelig besøk!

Vennlig hilsen

Biltema

Lenke til kommentar
Vi har dessverre ikke mulighet til å sende varer fra varehuset. Biltemas postordre er for en periode under oppgradering og i den forbindelse må vi henstille alle våre kunder om å oppsøke et av våre varehus.

6261377[/snapback]

Har ikke denne "perioden" vart i mange år nå? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Typisk at de eneste som har det jeg er ute etter ikke vil selge meg det :angry:

Edit: Mailet og spurte om de åpnet webshop snart eller hva som skjer... Limer inn svar asap jeg får svar.

Endret av IceXCool
Lenke til kommentar
Har ikke denne "perioden" vart i mange år nå?  :dontgetit:

6262038[/snapback]

Denne "perioden" har vart i minst to, om ikke tre eller fire, år -og jeg har nå for min del trukket den konklusjon at de egentlig har besluttet å legge ned hele postordrevirksomheten, men uten å innrømme det overfor kundene.. Med andre ord; de håper vi kunder skal glemme at de noen gang drev med postordresalg, og ihvertfall glemme at de noengang lovet å gjenåpne.. Den regla med "Biltemas postordre er for en periode under oppgradering og i den forbindelse må vi henstille alle våre kunder om å oppsøke et av våre varehus." sto tidligere publisert på nettsidene, nå er den såvidt jeg vet fjernet, eller veldig godt skjult. Jeg vil påstå at det styrker min antakelse en god del... :mad:

Biltema har garantert tapt en god del kunder i Nord-Norge slik situasjonen er nå, jeg handlet en god del verktøy etc. på postordre der den gangen det var mulig -men en tur på totalt 2000km tur/retur til nærmeste varehus (Trondheim, riktignok godt mulig noen av de svenske/finske er nærmere, det har jeg ikke sjekket...) og tilbake er fullstendig uaktuelt! :thumbdown:

De hadde jo et varehus i Tromsø tidligere, men det ble dessverre nedlagt. Mulig det var for lite kunder der, men det var i perioden de konkurrerte med seg selv (varehusene kontra postordre). Å kjøre 130 km til et varehus (og 130 nye km hjem igjen) for å handle noe de kanskje har på lager, når man kunne bestille det samme i posten og portoen ble halvparten så dyr som bensinen var jo liksom litt meningsløst for meg, men når postordre ikke lenger er et alternativ blir jo situasjonen en helt annen. :roll:

Lenke til kommentar

Biltema selger en del ting som ikke kan sendes med vanlig post, og da blir det plutselig et helvete med utsending av palle-lass til private og bestilling av Nor-Cargo biler til langt oppi Gokk.

Har du ikke biltema i nærheten, så bor du i Gokk. Og bor du i Gokk så har du lave boutgifter. Slutt å klage. :p

Lenke til kommentar
Biltema selger en del ting som ikke kan sendes med vanlig post, og da blir det plutselig et helvete med utsending av palle-lass til private og bestilling av Nor-Cargo biler til langt  oppi Gokk.

Har du ikke biltema i nærheten, så bor du i Gokk. Og bor du i Gokk så har du lave boutgifter. Slutt å klage. :p

6277129[/snapback]

Dessuten blir du spart for å kjøpe masse dritt på Biltema og Clas Ohlson du egentlig ikke trenger, så det er en vinn-vinn situasjon :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...