Gå til innhold

Nytt batteri til dell

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg kjøpte en ny dell i6400 for ikke så lenge siden og da kjøpte jeg 6 cell batteri. Men nå angrer jeg litt på det og lurer på om jeg kan få kjøpt et 9 cell batteri andre steder enn i dell sin nettbutikk (alt er ekstremt dyrt der). hadde vært veldig hyggelig om noen hadde vist om noe :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dell-produkter selges kun via Dell, desverre. Ring de og spør om du kunne fått ettersendt et 9-cellers batteri. Da må du sikkert betale den fulle prisen for et 9-cellers batteri som er på rundt tusenlappen. Regner med det. Trist, men sant. Trykket du feil, eller tenkte du egentlig at 100kr ikke var verdt det? Du visste sikkert ikke hvor stor forskjell det er på 6- og 9-cellers. Jeg deler min medfølelse!

Lenke til kommentar

Etter en VELDIG rask kikk på ebay ser det ut til at det stor batteriet går for rundt 50 dollar. Frakt, tja rundt 30 dollar ser det ut til (varierer nok veldig kjenner jeg haiene på ebay rett...) og så er det 25% moms om alt skal gå rett for seg. Bør være mulig å havne mellom 500 og 600 kr totalt.

Olav

Lenke til kommentar
Når jeg kjøpte min bærbare hos Dell kostet 9-cellers og 6-cellers det samme, så jeg tenkte ikke noe særlig over det, og visste ikke akkurat forskjellen. Men har likevel 4 timer med mitt 6-cellers-batteri.

6261558[/snapback]

Inspiron 6400 har uansett veldig bra batteritid. Slår de fleste andre uansett, så det er jo ingen krise. Får du tak i et billig ett så går for det, men ingen grunn att gråta tåror om du ikke finner et :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...