Gå til innhold

IE6 bug, noen som har en løsning?

Anbefalte innlegg

Heisann. Har et problem med IE6 og CSS. Har strippet ned hele siden til en ren html side med testlayout for at det skal bli enklere å finne feilen, men får alikevel bug. Har letet lenge og buggen ser ut til å oppstå når linkene i venstre meny overgår et visst antall. Virker som det antallet er 10.

Det som skjer er at headeren og content sia faller ut, men jeg minimerer browseren og maksimerer den igjen så er ting som det skal være. Siden fungerer som den skal i Firefox.

Vennligst sjekk ut min testside så sjønner dere lettere hva jeg mener. Siden dette er en bug på ganske simpelt oppsett regner jeg med at noen her med mer erfaring kan fortelle hva som er galt.

Denne layouten er en tro kopi av weakley sin 2 column layout

Er veldig taknemmelig om noen av dere finner feilen og forteller meg hvordan jeg kan komme rundt problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, sjekk mine vedlegg. Er det sånn med deres IE6 etter at dere har klikket på en link? Er akkurat samme greia på min bærbare..

Edit: For å gjenta meg selv, IE ser bra ut på førstesiden, men når jeg kaller tilbake samme side med å trykke på linken så ser den ut som på vedlegget. Med en gang jeg minimerer og maksimerer vinduet ser IE6 nesten helt ut som den firefox versjonen jeg har på vedlegget.

post-33391-1149696415_thumb.png

post-33391-1149696422_thumb.png

Endret av Nunya
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...