Lars-H Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Faren min har i fra Telenor ADSL fått e-mail [email protected] og han har fått noen mails han skal printe ut, men på pc'n der han har mailene (Outlook Express) er det ikke skriver tilkoblet. Han kan ikke vidresende over til en annen mail heller, siden korrekt avsender skal stå på mailen. Kan han da logge på på en annen maskin på online.no-mailen hans? Ser ikke noe om dette på Telenor.no Endret 7. juni 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
Patz Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Med vanlig POP3-mailserver-oppsett så slettes mailene etter att de er lastet ned desverre. Kan du ikke bare ta en printscreen eller noe slikt? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) ååh jo, kan vel prøve det.. Kan se om jeg kan vidresende de også.. Edit: Tror jeg fikk vidresendt de til hotmail. De kommer som vedlegg Takk for svar! Endret 7. juni 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Logge inn på www.online.no er vel det letteste ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå