hitokiri Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Har du ofte tenkt at det hadde vært en fordel å ha en nettside i lomma? Ikke vi heller. Men nå kan du det. Les mer Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ser ikke helt nyttet med det. Men det er bra det blir utviklet flere programmer til mobile enheter. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Ser heller ikke helt nytteverdien av dette, men det er fint at programvare til mobile enheter stadig utvikler seg mer og mer. Endret 7. juni 2006 av Agressive Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Dermed kan du opprette din egen bloggside på mobiltelefonen din, og oppdatere denne uten at du trenger å være i nærheten av en PC. ..og hvordan skiller dette seg ut fra å oppdatere en blog via browseren i telefonen eller et dedikert S60-program? Det er en fin og grei tech-demo, men nytteverdien = 0. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hele weben i lomma er vel ikke nytt, jeg har hatt Opera på mobben i snart et halvt år trur jeg. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Tror du misforstår litt. Dette er et program som gjør at andre kan se nettsidene dine som du har lagret på din egen mobiltelefon. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 ah, lol.. bare skumleste litt kjappt+jeg er drittrøtt. nevermind me then:P Lenke til kommentar
adale Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 men er det noen som har testet det og prøvd å legge ut live-kamera? Går det? Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 dette hadde nok vært fet for folk som vil ha alt men driter i prisen!! jeg skjønner heller ikke nytteverdien av dette! det er sikkert piss dyrt å! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Programmet er helt gratis og er i tillegg open source. Det som koster er derimot datatrafikken som overføres til klienten. Så vis det ikke er så mange som er innom siden din og du ikke har så mye bilder og andre store ting, eller du har fast avgift koster det ikke så veldig mye. Endret 8. juni 2006 av JonT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg