Daye.04 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Yeah... Hmm, jeg tenkte jeg skulle prøve å dra igang en topic der man viste fram desktop'en sin... Just for fun Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Tror vi har en 14km lang tråd om samme sak... Lenke til kommentar
Daye.04 Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Åkei In that case Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=175413 Lenke til kommentar
Daye.04 Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Greeeit.. Hvordan sletter man den greia her Og by the way... I første innlegg, skulle det egentlig stå: "jeg vet ikke om det er blitt satt i gang sånn før... Det er mye mulig, men jeg sjekker allikavel" Skjønner ikke hvordan jeg greide å unnlate å skrive det Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det er jo en tråd for hvordan modifisering av WinXP skal være da Ikke i det hele tatt et rent bilde av desktop uavhengig av operativ system.. Min desktop: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 ............................................ Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 PCen jeg sitter på nå er temmelig gammel, og jeg bruker den ikke til vanlig. Ikke tro at min egen maskin er så innholdløs, den er det masse rot på skrivebordet på. Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 PCen jeg sitter på nå er temmelig gammel, og jeg bruker den ikke til vanlig.Ikke tro at min egen maskin er så innholdløs, den er det masse rot på skrivebordet på. 6263334[/snapback] Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Daye.04 Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Hey, hey! Da var jo den her greia grei allikavel, da! Det var det jeg lurte litt på, skjønner du... Når jeg leste på den linken... Synes det var litt annerledes enn min... Men by the way, daniel.... DU har spilla på den ene sia av skjermen, du óg? Nice Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hehe, spiller de aldri da.. Tro det eller ei.. Er bare å innst, prøve i en halvtime, og er dritlei.. Bortsett fra HL-serien (den ELSKER jeg , og forholdsvis den eneste tittelen jeg faktisk kjøper også.. ) Resten av spillene er bare der fordi jeg ikke gidder å gjøre noe med de bortsett fra da jeg er nødt.. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg får vel vise min da. Rent og pent skal det være! Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 fbsd, xorg, evilwm, aterm, zsh, irssi, xplanet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Vel, her er da mine 2 versjoner av skrivebordet mitt. Egentlig er alt rent og pent uten ikoner, men det er jo så kjedelig å se på, så jeg tenkte å vise dere hvordan det ser ut med ikonene. Uten ikoner: Med ikoner: Edit: Feil URL i kode Edit2: Trykk for å se stor størrelse Endret 8. juni 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
salah Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Noen som vet om et fint bakgrunnsbilde jeg kan bruke? Akkurat nå bruker jeg bare et bilde av hjemstedet mitt.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Mitt skrivebord Masse rot, sånn det skal være Lenke til kommentar
Daye.04 Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Noen som vet om et fint bakgrunnsbilde jeg kan bruke? Jepp... Det er en sånn side med vilt mange sykt råe bakgrunner... For eks: Du finner 'em her: http://www.digitalblasphemy.com/ Worth checking out... Lenke til kommentar
synsing Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Fikk bakr. bildet av en på msn. Pleier ha ensfarget men dette var fint synes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg