redsword Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 jeg har googlet litt etter saxofon noter men jeg må kjøpe bøker.. jeg har spillt i 10 år å har en sånn 20,30 bøker med masse blues å diverse. men nå vil jeg en utfordring der jeg kan spille my soloer osv.. noen tips? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 jeg har googlet litt etter saxofon noter men jeg må kjøpe bøker.. jeg har spillt i 10 år å har en sånn 20,30 bøker med masse blues å diverse. men nå vil jeg en utfordring der jeg kan spille my soloer osv.. noen tips? 6259846[/snapback] Kenny G Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Har du snakket med det lokale biblioteket? Har de ikke noter, er det en del biblioteker rundt omkring som har store notesamlinger, og bibliotekene samarbeider, så de kan bestille til deg. Her på Hamar er det en veldig bra noteavdeling, og det er flere andre rundt omkring, også. Det beste er at det er gratis! Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Liker du Michael Brecker? Har noe som heter Brecker-Isms. Soloer for ditt og datt. 2-5-1 progresjoner og slikt. Tror du skal finne den på nettet eller i musikksjapper. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 hmm.. Michael Brecker høres kjent ut.. men jeg kan ikke plassere han Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Sjekk litt på nettet for Brecker brothers, kjente studiomusikere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå