Joachim_F Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Bungie har lagt ut en liten dokumentarfilm om E3-traileren til Halo 3. Dessuten har de nådd nok en milepæl med Halo 2. Les mer Lenke til kommentar
barvini Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Får ikke mer lyst på halo 3 nå. neida Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hehe, jeg får så syke forventninger Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Over Xbox Live Arcade? Er dette et spill da ma? Trodde det var en film, slik som kommer over Xbox Live Markedplace. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg gleder meg sikkelig, og denne minidokumentaren gjorde ikke ventinga noe lettere Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Utrolig at nye vinkler av videoen kan være så utrolig spennende, ivertfall synest jeg det Lenke til kommentar
teekej Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Får frysninger... Så begynner jeg å svette Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Ja nei eg får stadig frysninger over den trailerene eg altså, mye takket vere den fantastiske musikken Dette spillet blir stort. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 ja, må være den beste musikken i en trailer noensinne. så rart at folk gidder å sløse bort tid på å se en gammel solid snake latterlig putte en pistol i munnen når man kan se master chief se selvsikker og gigantisk ut! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 ja, må være den beste musikken i en trailer noensinne. så rart at folk gidder å sløse bort tid på å se en gammel solid snake latterlig putte en pistol i munnen når man kan se master chief se selvsikker og gigantisk ut! 6264698[/snapback] Hell yeah! Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg elsker bungie, selv om jeg hater dem. Halo 2 ødela, men jeg håper dette innfrir noe veldig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg