Joachim_F Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 GOA har kunngjort at de har sikret seg de europeiske lanseringsrettighetene for Warhammer Online: Age of Reckoning. Les mer Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Blir spennende å se hva Mythic gutta får til. Må si jeg er litt skeptisk til nå, synes spillet virker litt for lyst og ikke så mørkt som The Old World er... men men Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg er ikke spesielt begeistret for dette Mine erfaringer med GOA i forbindelse med DaoC har vært dårlige. Jeg endte opp med å måtte spille DaoC på amerikanske servere. Jeg håper virkelig at de har skjerpet seg til W.A.R blir sluppet. Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Blir spennende å se hva Mythic gutta får til. Må si jeg er litt skeptisk til nå, synes spillet virker litt for lyst og ikke så mørkt som The Old World er... men men 6260056[/snapback] Enig, gleder meg sinnsykt til spillet. Bare håper de klarer det. Ildprøven blir å gjøre chaos troverdig. Har ennå ikke sett noe til det. Endelig kan man spille ekte mørkalver Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det blir enten dverg eller empire på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg