tradhtare Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei! Fant ikke noe emne på dette før, og er litt usikker på hvor jeg skal poste, i og med at jeg ikke vet om dette blir definert som video eller bilde. men here it goes: Både jeg og en venninne av meg driver å lurer på hvordan man setter sammen flere bilder til en "video"? Hvilke program bruker vi, og hvordan gjør vi det? Blir det som å lage en stor gif-animasjon, eller lager man faktisk en video? Help me? Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du kan bruke hvilket som helst videoredigerings programm. Det funker fint nokk med mikrosoft movie maker. Men der for du bare 1 lydspor. Så pinnacle eller adobe, funker bedre. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Okei,takk Hvordan går jeg frem da? Skjønner jeg det selv om jeg prøver meg frem? Finnes det tutorials på dette? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Selskapa Pinnacle (eigd av Avid) og Adobe lager program som heiter henholdsvis Studio og Premiere Elements, men det er ikkje noko poeng i å bruke pengar på noko som Windows Movie Maker kan gjere, med mindre de skal brenne til DVD det ferdige resultatet. I Movie Maker, importer alle bileta du skal bruke (File --> Import into collections). So er det berre å dra eitt og eitt bilete ned på tidslinja (nederst i vindauget), i den rekkjefølgja du vil ha dei. Vil du ha dei slik at dei visest ei kortare eller lengre tid, flytter du musepeikaren til enden av biletet på tidslinja, slik at musepeikaren endrer seg til ei raud pil, og so er det berre å dra til høgre eller venstre. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Takk, fant utav det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå