GolfBag Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 http://www.dn.no/forsiden/naringsliv/article798676.ece Sådetså Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Fin lesing det der Man må jo få noe igjen for strevet kontra de som har "enkle" lesefag. Forresten så betyr "...^(1/2)" at du tar kvadratroten. Altså får du mindre fet lønn og jobb med matte? Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 matte = sqrt(fet (lønn + jobb))? hehe Jaja, sikkert interresant det, men jeg holder meg til informatikkens verden, synes programmering er mer spennende enn bare regning... Lenke til kommentar
sim Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg tolker overskriften som matte er roten til fet lønn og jobb, noe som kanskje kan gi litt mening. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Fin lesing det der Man må jo få noe igjen for strevet kontra de som har "enkle" lesefag. 6259753[/snapback] Så enig. Synes at noe bør man tjene på å velge matte og andre realfag fremfor å bare loke rundt med ballspill, foto, markedsføring og andre lignende valgfag på vgs. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 matte = sqrt(fet (lønn + jobb))? hehe Jaja, sikkert interresant det, men jeg holder meg til informatikkens verden, synes programmering er mer spennende enn bare regning... 6259821[/snapback] Er det ikke ganske mye matte i informatikk da? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Fin lesing det der Man må jo få noe igjen for strevet kontra de som har "enkle" lesefag. Forresten så betyr "...^(1/2)" at du tar kvadratroten. Altså får du mindre fet lønn og jobb med matte? 6259753[/snapback] Hva om verdien til "fet lønn og jobb" er mellom 0 og 1, som f.eks. sannsynligheten for fet jobb ville ha vært Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå