Gå til innhold

Intel Pentium4 vs AMD-939

Anbefalte innlegg

hallo, idag greide jeg å ødelegge flere pins på Prosessoren min (ikke spør hvordan).

Søkt litt på internett etter en ny, siden det at den er nokså gammel var det nok en forventning at den skulle være litt billigere, men dessvere var den nesten like dyr.

Da jeg og en kompis kjøpte pc sammen, tok han og valgte en amd 939 prossesor. Det var høy ytelses forskjell og angret litt på mitt kjøp.. nå er det gått et par år og merket at 939 har falt veldig i pris!

AMD Athlon64 3200+ og en ASRock vært en fin erstaning? Jeg har aldri hatt noe annen datamaskin som er nogen kraftiegere enn det, så jeg har ikke peiling på hvordan ytelses forskjellen kommer til å være :|

Det er vel kansje ikke så vanskelig å finne noe som er bedre enn intel sine 479- prossesorer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AMD Athlon64 3200+ og en ASRock vært en fin erstaning? Jeg har aldri hatt noe annen datamaskin som er nogen kraftiegere enn det, så jeg har ikke peiling på hvordan ytelses forskjellen kommer til å være :|

Det vil nok være en fin erstatning ja. Jeg har selv en 3000+ i min maskin nå, og har en 3,0 ghz liggende i en pc under sengen her. Så tror/håper at AMD'n er bedre :p

Lenke til kommentar

Det vil nok være en fin erstatning ja. Jeg har selv en 3000+ i min maskin nå, og har en 3,0 ghz liggende i en pc under sengen her. Så tror/håper at AMD'n er bedre :p

6260498[/snapback]

Bare håpet at det ville være stor merkbarhet, siden jeg må skifte hovedkort i samme slengen

Lenke til kommentar
Ja en 3200+ vil være ei god erstatning som vil gi bedre ytelse.

Hilsen,

efikkan.

6262746[/snapback]

Bra! uten at jeg skjønte det selv kjøpte seg en 3400+ :S De er jo sikkelig billige iforhold til en gammel prescott!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...