KompleX Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Vurderer å skaffe meg en ny skjerm, da den jeg har fra før (CRT) begynner å bli rimelig gammel... Skal ikke skryte for meg for mye kompentanse når det gjelder skjermer og slikt, så derfor spør jeg dere. De få kravene jeg har er: 21" og utover. Må ha mulighet for å kobles opp mot PC. Planlegger som sagt tidligere å bruke den opp mot en PC, derfor må bildet se bra ut selvom man sitter nærme, bildekvaliteten burde også være av ok kvalitet. Helst HD-Ready. Prøver å holde meg under 10000KR. Noen som har noen tips? Har kikket på denne , og den så jo grei ut på papiret - noen som har noen formeninger? Endret 7. juni 2006 av KompleX Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Blir ikke alt for bra bilde hvis du sitter nærme den tror jeg... Vil du heller gå for en stor LCD skjerm beregnet på PC anbefaler jeg Dell 2407, 24' widescreen lcd skjerm med oppløsning på 1900x1200. Vesentlig bedre hvis du sitter nærme, men likevel bra som tv. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Skjønner, ja den så jo veldig fin ut den der. Litt dyr men, får se. Hva med denne ? Skrev min. 21" i posten over, men denne så jo bra ut den og. Noen meninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå