Jonacatt Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 har kjøpt nye felger som er litt hakk i og skrapete. Jeg har tengt å sandblåse de eller pusse de. Men ossen er det med lakkering? Bør fagfolk gjøre det? er det dyrt? Kan jeg gjøre det sjøl? Isåfall hvor får jeg kjøpt god og holdbar lakk til slikt? og har noen tips til arbeidet så er jeg takknemlig for det! Mvh Jonathan Lenke til kommentar
Patz Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Aller helst bør det jo pulverlakkeres, men man får også felg-lakk på spray. Uten at jeg har prøvd det selv så vil jeg tro at det ikke holder like godt som det orginale. Du bør uansett ha klarlakk oppå. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 pulverblåsing/sandblåsing er noe du MÅ gjøre for å finest mulig overflate og få bort gammel lakk osv. Har prøvd sandblåsing selv, er ikke veldig vanskelig- men veldig morsomt Har du noen mulighet for å sandblåse noe sted da? Lenke til kommentar
Jonacatt Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 pulverblåsing/sandblåsing er noe du MÅ gjøre for å finest mulig overflate og få bort gammel lakk osv.Har prøvd sandblåsing selv, er ikke veldig vanskelig- men veldig morsomt Har du noen mulighet for å sandblåse noe sted da? 6260388[/snapback] takk for svar. Det er en kar som driver med sandblåsing noen kilometer unna meg. Jeg ringte han men han ville ikke blåse aluminium fordi det var for mjukt. Stål var bedre fordi det var hardere. så da måtte han ha brukt så mye sand. Men funker den sanblåsings pisolen fra biltema bra? Hvor får man kjøpt sånn felg lakk spray? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Vil tro du kan blåse felgene med glass uten problemer, felgspray får du kjøpt på Biltema og slike steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå