Joachim_F Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 I går lanserte Bethesda den etterlengtede oppdateringen til The Elder Scrolls IV: Oblivion. Les mer Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Nydelig Dette er vel den mest etterlengtede patchen på lenge Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Crash-buggen min har de ikke fikset nei. Jeg har ventet drittlenge på denne patchen. Jaja, så får jeg bare vente et halvår til da, håpe på at de fikser det største problemet med hele spillet da. Jippi, forresten. Hipp hurra. Nå blir Oblivion lagt på hylla igjen. Lenke til kommentar
mikkard Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det står i overskriften pc/x360? Er det kommet patch til 360 og da? Finner ikke på marketplace... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Den blir vel sikkert lagt ut rimelig snart. Lenke til kommentar
Hindmost Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 jah, henta ner patchen fekk så noen merkelige bug'er med queste der du ska infiltrere blackwood company daue folk, sklir baklengs stående igjennom steiner og trær.... vett ikkje om dette og va et problem FØR patchen heller då. Lenke til kommentar
teekej Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Pachen til 360 har også kommet. Lastet den ned i gårkveld. For å finne den må dere ikke gå inn på marketplace. Bare start OB mens du er på tilkoblet live. Da kommer det opp at en oppdatering er tiljengelig Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Crash-buggen min har de ikke fikset nei. Jeg har ventet drittlenge på denne patchen. Jaja, så får jeg bare vente et halvår til da, håpe på at de fikser det største problemet med hele spillet da. Jippi, forresten. Hipp hurra. Nå blir Oblivion lagt på hylla igjen. 6261736[/snapback] Second that. Møkka spill.... Endret 8. juni 2006 av SirGalrim Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Drar den ned når jeg kommer hjem. Sitter på tentamen nå, så. Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Menne, hva om man kjører sånn ca 50 forskjellige mods. Vil denne oppdateringen fortsatt kunne kjøre stabilt? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Tja, tweak-mods skal ikke påvirke dette. Jeg hadde nå i allefall ingen problemer eller konflikter, og jeg har lagt inn mange tweaks og småmods (alt er som før - desverre for meg). Endret 8. juni 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Trot Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Patchen krasjer hos meg etter 4% "Old File not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match! Deretter "aborted". Installerte betaen da den kom ut, men det skal vel ikke ha noe med saken å gjøre. Edit: Masse stavefeil Endret 8. juni 2006 av Trot Lenke til kommentar
Shining Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Patchen krasjer hos meg etter 4% "Old File not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match! Deretter "aborted". Installerte betaen da den kom ut, men det skal vel ikke ha noe med saken å gjøre. Jeg hadde samme problemet, du må laste ned en europeisk versjon av patchen! Last ned her: http://static.bethsoft.com/Oblivion_v1.1UKEnglish.exe Du har sikkert lastet ned denne? OBLIVION PATCH v1.1.511 Oblivion_v1.1FinalEnglish.exe (1.6 MB) 06/06/2006 This patch is for North American (English) versions. Denne versjonen skal du ha: (Finnes på: www.elderscrolls.com OBLIVION UK/EUROPEAN/AUSTRALIAN PATCH v1.1.511 Oblivion_v1.1UKEnglish.exe (1.27 MB) 06/06/2006 This patch is for UK/Europe/Australia (English versions only). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg