Gå til innhold

Halo 3 trailer making-of ute.

Anbefalte innlegg

håper de får mey større multiplayer, mer folk, større maps, flere biler og våpen.

Ellers blir det nesten bare halo 2 add-ons med bedre grafikk.

Men så er det jo den store historien som har sitt å si. Blir spennende.

6262357[/snapback]

Tror spillet du leter etter er Battlefield 2. :p

Men jeg tror ikke Live blir bedre ved å øke antall spillere egentlig. Mer lagg, mer kaos, mindre taktikk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror Halo 3 kommer til å bli langt mdre populært enn toeren. Akkurat som MGS 3 var i forhold til MGS2.

Folk flest ble veldig skuffet over MGS2, samme med Halo2. Så akkurat som med MGS3 så vil Halo 3 selge langt dårligere enn forgjengeren.

Lenke til kommentar
Tror Halo 3 kommer til å bli langt mdre populært enn toeren. Akkurat som MGS 3 var i forhold til MGS2.

Folk flest ble veldig skuffet over MGS2, samme med Halo2. Så akkurat som med MGS3 så vil Halo 3 selge langt dårligere enn forgjengeren.

6262913[/snapback]

MGS3 kom ut på et horribelt tidspunkt kommersielt sett. Var vel bare et par ukers mellomrom mellom at MGS3, Halo 2 og Half-Life 2 ble sluppet i USA, og både Halo 2 og Half-Life 2 ble vel hypet og reklamert for temmelig mye mer enn stakkars Metal Gear.

Men om Halo 3 selger like mye som toern er ikke sikkert nei. Men at det selger bra, er jeg uansett skråsikker på ;)

Lenke til kommentar

6262913[/snapback]

MGS3 kom ut på et horribelt tidspunkt kommersielt sett. Var vel bare et par ukers mellomrom mellom at MGS3, Halo 2 og Half-Life 2 ble sluppet i USA, og både Halo 2 og Half-Life 2 ble vel hypet og reklamert for temmelig mye mer enn stakkars Metal Gear.

Men om Halo 3 selger like mye som toern er ikke sikkert nei. Men at det selger bra, er jeg uansett skråsikker på ;)

6263001[/snapback]

Ja den er vi 100% skråsikker på.

OT:

Hvis man har et basseng på 1 kubikkmeter, skal man gange med ti for å finne hvor mye liter det rommer?

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar
håper de får mey større multiplayer, mer folk, større maps, flere biler og våpen.

Ellers blir det nesten bare halo 2 add-ons med bedre grafikk.

Men så er det jo den store historien som har sitt å si. Blir spennende.

6262357[/snapback]

Tror spillet du leter etter er Battlefield 2. :p

Men jeg tror ikke Live blir bedre ved å øke antall spillere egentlig. Mer lagg, mer kaos, mindre taktikk...

6262573[/snapback]

Har battlefield 2, modern combat og det til PC.

Men hvis f.eks. de har 24 spiller, med litt større maps. tror jeg det kan bli bra. Ikke noe 64 spillere er det jeg er ute etter. Kanskje få iltt av den følelsen man har når man spiller single player, det med masse folk osv. Men skjønner hva du mener.,

Her er litt informasjon om slutten på Halo 3 --> Link

MEGA SPOILERS hvis det er sant.

:w00t: happy ending :w00t:

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar

6264701[/snapback]

Thank you jesus, he dont die :D

god update av bungie. alt eg vil ha nå er en offisiel release date så eg kan begynne å telle ned :dribble:

Lenke til kommentar

Tror halo 3 blir like stor som halo 2. Hypen blir enda større takket være at halo 3 kommer på next gen konsoll. Forventningene vil ingen ende ta. Med halo 2 visste man omtrent hva maskinen kunne yte. Nå derimot. Enkelte har så høye forventinger at de garanter vil bli skuffet. Dessuten har vi Halo filmen som også kan bidra til ekstra hype på spillet.

Endret av Ingenting
Lenke til kommentar
OT:

Hvis man har et basseng på 1 kubikkmeter, skal man gange med ti for å finne hvor mye liter det rommer?

6263048[/snapback]

AIAI! Glede og tårer i flertall her.

OT: gang med 1000.

6277114[/snapback]

Hadde du bare fortalt det da...

Men ellers så tror jeg de fleste blir skuffet av Halo 3. Ingen kan stoppe hype'en.

Lenke til kommentar

6264701[/snapback]

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :D

god update av bungie. alt eg vil ha nå er en offisiel release date så eg kan begynne å telle ned :dribble:

6270507[/snapback]

Poenget med spoilertags er at andre ikkje skal få sett det som står under. Men det hjelper jo lite når du hiver ut info i hytt og gæver slik :roll:

Lenke til kommentar

altså, det at Halo3 kommer til å selge dårlig er tull. det sa de om halo2 også. men hva skjedde? halo 2 hadde nesten like mange forhåndsbestillinger som halo 1 hadde solgt totalt. halo 1 solgte ca 3-4 mill kopier mens halo2 sikkert nærmer seg 8-9 nå snart.

tror halo 3 kommer til å selge litt dårligere tho siden det ikke er like mange som har 360. men både salget av halo 3 og x360 kommer tå å nå nye høyder når det kommer.

Endret av SWAT dude...
Lenke til kommentar
halo 1 solgte ca 3-4 mill kopier mens halo2 sikkert nærmer seg 8-9 nå

6278311[/snapback]

Wikipedia: " As of November 9 2005, exactly a year after its release, Halo 2 had sold more than 7 million copies worldwide."

Nesten :)

Lenke til kommentar
halo 1 solgte ca 3-4 mill kopier mens halo2 sikkert nærmer seg 8-9 nå

6278311[/snapback]

Wikipedia: " As of November 9 2005, exactly a year after its release, Halo 2 had sold more than 7 million copies worldwide."

Nesten :)

6278517[/snapback]

Sikkert solgt noen ekstra kopier etter at 360 ble lansert også :)

Lenke til kommentar

det er vel nærmere 7 mnder siden 9. november.. så dersom vi tar 7/12 = ca 0.5833333...

så tar vi 0.583333.. * 7 = 4.08, eller 4,10 med +/- feilmargin.. så har halo 2 solgt 7+4,1 = 11,1 millioner kopier..

PWNED!

dette er jo ikke riktige salgstall siden ett spill selger mest det første året.. men jeg vil tippe at nermere 8-9 mill er riktig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...