Gå til innhold

Hyperportable bærbar (ord nr3)

Anbefalte innlegg

Jeg har sittet på en stor og tung medion cad2000 en stund nå, og er egentlig lei av at batteriet varer i rundt en time. Tung er den også. Så jeg har begynt å se meg rundt etter en ny. Batterilevetiden er vel det som er viktigst for meg akkurat nå. Jeg ser etter 6 timer+

Tittet litt på vaio fra sony, men har mine tvil om de, siden de ikke selges i butikker i norge, må ta en tur til Oslos flyplass for en.

Noen tips og/eller erfaringer?

(utrolig teit med min3 ord i emne)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har sittet på en stor og tung medion cad2000 en stund nå, og er egentlig lei av at batteriet varer i rundt en time. Tung er den også. Så jeg har begynt å se meg rundt etter en ny. Batterilevetiden er vel det som er viktigst for meg akkurat nå. Jeg ser etter 6 timer+

Tittet litt på vaio fra sony, men har mine tvil om de, siden de ikke selges i butikker i norge, må ta en tur til Oslos flyplass for en.

Noen tips og/eller erfaringer?

(utrolig teit med min3 ord i emne)

6259170[/snapback]

Hvor stor skjerm skal du ha? spiller du eller er du bare på internett og sufer? Hvor mye penger har du tenkt å bruke?

Lenke til kommentar

skjerm spiller ingen stor rolle. 12" er ypperlig.

Jeg spiller nesten ikke, og for det har jeg en annen pc uansett. Den skal brukes mest innen webutvikling, systemutvikling (programering etc). Grafikken er ikke så viktig. Det som er viktigs er at den har wlan og et batteri som varer lenge

Er ikke sikker på pris enda, men tror jeg kan sette av 15,000 for den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...