Gå til innhold

Aylars "poplåt lekket" ut på nettet

kverna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis noen kan sende meg en link til låta eller hele greia på PM, så hadde jeg vært takknemlig.

Edit: uten å ha hørt låta, så tror jeg likevel at den er i samme klassen som Pia Haraldsen sin... :D

Edit2: Takk for link

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Mulig folk skyter meg nå..

Men uten å vite noe som helst om dama igrunn, så tror ikke jeg hun er så løs som folk tror. Jeg tror ikke hun har seg så mange "ligg" månedlig som folk innbiller seg.

6260601[/snapback]

Hvorfor tror du det?

Lenke til kommentar
hvis noen kan sende meg en link til låta eller hele greia på PM, så hadde jeg vært takknemlig.

Edit: uten å ha hørt låta, så tror jeg likevel at den er i samme klassen som Pia Haraldsen sin...  :D

6260412[/snapback]

For ikke å snakke om Paris Hilton :roll:

Ikke at jeg har hørt noen av disse låtene, men kan tenke meg hva slags kvalitet det er...

Lenke til kommentar

Paris' låt fikk jo fire i VG, anmelderen var faktisk overrasket over at hun sang såpass bra.

Men neppe noen tvil om at disse låtene spiller kun på utseende og ryktet til "artisten".

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

Hvordan det går an å spille på utseendet til Paris Hilton og forvente at det får et positivt utslag er mer enn jeg kan begripe...

Uansett: Aylar er jo kjempeflink til å håndtere pressesituasjoner og spille på kjendisstatusen sin. Hun har på den måten mye til felles med Idar Vollvik, men det er ingen som klager på han... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...