Gå til innhold

Aylars "poplåt lekket" ut på nettet

kverna

Anbefalte innlegg

Ok, saken er den at Aylars såkalte poplåt er lekket ut på nettet. I og for seg greit det, dama får vel lov til å miste en datamaskin i utlandet, hvor sangen ligger på, for så å bli lagt ut på nettet og norsk presse blir tipset.

MEN, når VG slår det opp og med kommentarer fra Aylar om at "ahh mistet laptopen bla bla bla, der lå poplåta på skrivebordet, bla bla synd den er ute" må jeg nesten le.

Får sitere noen fra vg's diskusjon:

Hu dama der er ikke helt godt bevaret, ass..... Finner på nye stunts hele tiden, bare for å få litt oppmerksomhet. Først var det "jeg har knulla Robbie W stuntet" som Se og Hør gjikk fem på, men som selvfølgelig viste seg å være jug fra ende til annen.... Så var det krangling med modell-venninna..... og så var det "oi, mobilen min med aaaaaaalllle sexbildene mine er stjålet, stakkers meg....." Fyllekjøringen på Hemsedal vor jo flott også, ringte se og hør for å selge story'n imens lensmann sto og skrev bot..... Og jammen, ble ikke laptopen hennes stjålet også, der lå jo nye låta hennes, huff og huff den kan jo bli lagt ut på nettet. Og jo da, det ble den, til bilder fra hennes flotte fortid som XXX-skuespiller, tipper at det var hu selv som la den ut, ringte pressen for å si fra, for å deretter få den stoppet..... Nei spar meg for hu tøyta der, hu er like troverdig og ekte som en syvdollar-seddel! Men, se og hør, VG, absolutt underholdning og Dorthe er jo der på pletten hver gang, når skal de lære at hu har NULL kredibilitet og nyhetsverdi??

Trenger ikke finne opp kruttet på nytt, dette beskriver vel min irritasjon ganske greit. Hva folk ser i den slakta der skjønner jeg virkelig ikke, bare møkk fra ende til annen. Hu er IKKE fin, hun kan IKKE te seg og alt det dumme rælet som kommer ut av de herpes-sprekkeferdige leppene hennes er jo som å slå seg selv i hodet. Er vel på min topp5 liste over folk jeg ikke vil møte, for da kunne det blitt stygt og kriminelt på karl johan.

Hvem er vel interissert i en, ja ganske direkte hore, som svinger seg til egenkomponert barnesang kun iført et lite tøystykke. Stakkars alle barna som ikke får sove! :no:

Link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så en "musikk"video for litt siden, den inneholdt noen latterlige snutter av Aylar som spradet rundt på en provisorisk catwalk på et eller annet kjøpesenter med ca 50 tilskuere.

Og etter 30 sekunder med intro kom refrenget med en mer lettkledd Aylar. Hodet til Aylar gikk opp og ned i takt med musikken, hun hadde også noe i munnen, men jeg klarte ikke helt se hva det var. Det var en stor kuk, etterpå gikk den inn og ut av vaginaen hennes.

Lenke til kommentar
Så en "musikk"video for litt siden, den inneholdt noen latterlige snutter av Aylar som spradet rundt på en provisorisk catwalk på et eller annet kjøpesenter med ca 50 tilskuere.

Og etter 30 sekunder med intro kom refrenget med en mer lettkledd Aylar. Hodet til Aylar gikk opp og ned i takt med musikken, hun hadde også noe i munnen, men jeg klarte ikke helt se hva det var. Det var en stor kuk, etterpå gikk den inn og ut  av vaginaen hennes.

6259548[/snapback]

Alle sammen merk teksten hans og les den siste delen. ;)

Bare et ord BUSTED. Nytter ikke og merke teksten hvit jeg finner det ut.

Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...