Svein_Jarle Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Heisann! Nå har det seg sånn at det ser ut som om jeg stryker i gym, og det er ikke bra. Hvilke konsekvenser har det for meg dersom jeg stryker i gym? Går VKI Medier & Kommunikasjon. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du kommer til å slite med å få deg jobb... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Stryk i gym betyr akkurat det samme som stryk i et hvilket som helst annet fag vitnemål-messig. Men som BigJaffa sier; det kan nesten få større konsekvenser. Å stryke i gym viser nemmelig til en ekstremt lav vilje til egeninsats og reflekterer dårlig på deg som person. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Joda, sånn sett, men nå skal jeg gå allmennfaglig påbygging til neste år, og da håper jeg å få forbedret karakterene da... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 hmm. er usikker på hvordan dette er nå siden jeg ikke var end del av reform'94 men det store spørsmålet her (som du må finne ut) er om gym er avsluttende fag eller ikke for deg. For oss "gamlinger" så var det i hvertfall slik at alle fag man hadde alle 3 år (gym, norsk.... kommer ikke på fler) var det kun karakterer i avsluttende år som telte. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får ein ny gym karakter når du går påbygg... Men håper ikkje at den stryken trekker deg altfor mykje ned... Det er ganske vanskeleg å kommen inn på påbygg.. Eg hadde 3,6 i snitt og kom inn på siste inntaks runde.. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Du får ein ny gym karakter når du går påbygg... Men håper ikkje at den stryken trekker deg altfor mykje ned... Det er ganske vanskeleg å kommen inn på påbygg.. Eg hadde 3,6 i snitt og kom inn på siste inntaks runde.. 6260153[/snapback] Hvor i landet var det du kom inn, da? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Men har ikke det at jeg stryker i gym noe å si for om jeg får året godkjent eller ikke? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 jo trur du må ta eit år med gym.... Påbygg på husnes videregående skule... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Når du tar påbygg siste året er det karakteren for det siste året som gjelder. Om du kommer inn på påbygg med stryk er jo et annet spørsmål. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Er det ikke slik at elever som stryker i ett eller flere fag, blir plasert nederst på prioriteringslistene? Noe som kombinert med konkurranse for å komme inn på linjen du ønsker, kan være uheldig. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 stryk i gym? Gym viser hvor aktiv, hvor god du er og engasjere andre og litt kunnskaps nivå. Har hvertfall hørt at det ikke er bra med stryk i gym,værre en flere andre fag. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Her du vurdert å gå og snakke med skolens veileder om dette. Han/hun kan gi deg alle svarene uten tvil. Det er det som er jobben dems. Endret 7. juni 2006 av Xell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå