ampersand Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg holder på å lage en cv som jeg skal sende utenlands, men jeg lurer på hvordan man gjør med f.eks attester osv. For utenlandske firmaer så er jo dette omtrent null verdt uten at noen har "godkjent" dem. Kan dette gjøres hos ambasaden deres i Norge ? Takker for svar //R Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det finnes egne firmaer som oversetter slikt. Ser her og her og for mere info se her! Lykke til! mvh Lenke til kommentar
atLind Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Eventuellt kan du høre med tidligere arbeidsgiver om de kan skrive deg attest på engelsk, det gjorde jeg da jeg skulle søke jobb i utlandet. Kan jo tillogmed oversette attesten selv og spørre om de kan skrive under på den/godkjenne den. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Når jeg søkte jobber utenlands, fikk jeg elanIT(konsulentbyrå) til å oversette å godkjenne alt... Kostet meg ingenting heller tror jeg(hmm, litt rart når jeg tenker på det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå