theDurkan Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Er ikke sikker på om dette passer under Overklokking eller Programvare-seksjonen, menmen. Har nå installert NVclock via apt, ettersom manuell bare krølla seg. Når jeg skriver nvclock -s i terminalen får jeg bare beskjed om at kortet mitt er for nytt, og støttes ikke av driveren. Det er et Gigabyte 6600GT-kort som er kjøpt for snart et år siden. Legger til -f --force, får jeg noen rare hastigheter. Card: Unknown Nvidia card Card number: 1 Memory speed: -2147483.750 MHz Core speed: -2147483.750 MHz Hadde sikkert vært hyggelig med slike hastigheter, men det er vel ikke akkurat riktig. Noen som vet hvordan jeg kan få konfiguert NVclock til å finne riktig hastighet på ram og core, slik at jeg kan klokke kortet mitt? Lenke til kommentar
olear Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 CoolBits følger med driveren. http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=197&num=2 Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg vet, men finner ikke skjermkortet i device manager i ubuntu. Så jeg får ikke aktivert coolbits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå