abene Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det nærmer seg slutten på kundestøtte for Windows XP SP1. Brukere av Windows XP oppfordres til å installere SP2. Les mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Kundestøtte trenger vi ikke, vi har da Hardware-forumet . Men det med oppdatéringer høres verrre ut. Personlig vil jeg ikke legge inn SP2, på grunn av alt trøbbelet den har skapt. 64bits-utgaven av XP har vel SP2 innebygget. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Kjører selv XP1 og har ikke opplevd noe problemer med det. Support? Microsoft? Finnes det? Hva kan de si? "Formatér Windows, prøv på nytt" ? Det er jo standardsvaret uansett hva problemet er. Artikkelen er nok mer rettet for bedriftskunder, tror jeg. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Er du usikker på hvilken Windows-versjon du har kan du høyreklikke på ikonet Min datamaskin på skrivebordet og velge Egenskaper. Du finner også Min datamaskin-valget via Start-menyen i Windows. Windows + Pause på tastaturet gjør samme jobben Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Har selv SP2 og her ikke problemet med det, så ser ikke problemene med å oppgradere. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Personlig vil jeg ikke legge inn SP2, på grunn av alt trøbbelet den har skapt. 6258910[/snapback] Hva slags trøbbeø har oppstått med SP2 som overgår forbedringene fra SP1? Jeg ser ingen tungtveiende grunner til å sitte igjen med SP1. Trodde forresten ikke du hadde Xp efikkan, er ikke du svoren linuxman? Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Er du usikker på hvilken Windows-versjon du har kan du høyreklikke på ikonet Min datamaskin på skrivebordet og velge Egenskaper. Du finner også Min datamaskin-valget via Start-menyen i Windows. Windows + Pause på tastaturet gjør samme jobben 6258976[/snapback] Finnes det en pause knapp? :!: Har aldri brukt support tjenesten til Microsoft, forumet tar seg av jobben. edit: fant knappen. haha. aldri lagt merke til det. Drevet med data en god stund :!: Endret 7. juni 2006 av asad Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har hatt SP2 siden den kom og har ALDRI hatt problemer. Skjønner ikke hvorfor folk kvier seg for å innstallere den.... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Windows XP ble lansert 25. oktober 2001 Windows XP SP1 ble lansert 26. mars 2002 (?) Windows XP SP2 ble lansert juli 2004 (?) Er det planlagt noen SP3? Har ikke så lyst til å betale flere tusen kroner for Vista, men kunne gjerne tenke meg en Windows XP med færre sikkerhetshull uten å måtte laste ned enorme mengder oppdateringer like etter reinnstallering. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Men det med oppdatéringer høres verrre ut. Personlig vil jeg ikke legge inn SP2, på grunn av alt trøbbelet den har skapt. 64bits-utgaven av XP har vel SP2 innebygget. 6258910[/snapback] Wow. Jeg trodde den myten var død for flere år siden. Spesielt her på forumet. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Windows XP ble lansert 25. oktober 2001Windows XP SP1 ble lansert 26. mars 2002 (?) Windows XP SP2 ble lansert juli 2004 (?) Er det planlagt noen SP3? Har ikke så lyst til å betale flere tusen kroner for Vista, men kunne gjerne tenke meg en Windows XP med færre sikkerhetshull uten å måtte laste ned enorme mengder oppdateringer like etter reinnstallering. 6259194[/snapback] http://unattended.msfn.org/unattended.xp/ <<-- Alt du trenger å gjøre er å lage din egen "ServicePack 3" Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 I følge Microsoft selv: SP3 for Windows XP Home Edition is currently planned for 2H 2007. This date is preliminary. SP3 for Windows XP Professional is currently planned for 2H 2007. This date is preliminary. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 herregud, finnes det fortsatt folk som ikke har sp2..? trangsynte mennesker som nekter og kjøre sikkerhetsoppdateringer... Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 herregud, finnes det fortsatt folk som ikke har sp2..? trangsynte mennesker som nekter og kjøre sikkerhetsoppdateringer... 6259516[/snapback] Ikkesant. Det er jo en grunn til at de lager oppdateringer. Og der er for å forbedre kvaliteten og sikkerheten på os`et. Utenom eventuelle spesifikke problemer ( som burde lar seg fikse i aller fleste tilfeller ) ser jeg ingen grunn til å ikke oppdatere til det aller nyeste. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 herregud, finnes det fortsatt folk som ikke har sp2..? trangsynte mennesker som nekter og kjøre sikkerhetsoppdateringer... 6259516[/snapback] Eller bare med dårlig økonomi? dog hadde jeg en cracket xp som jeg fikk alle oppdateringer på.. men finner den ikke. klarer meg til vista jeg. Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 herregud, finnes det fortsatt folk som ikke har sp2..? trangsynte mennesker som nekter og kjøre sikkerhetsoppdateringer... 6259516[/snapback] Eller bare med dårlig økonomi? dog hadde jeg en cracket xp som jeg fikk alle oppdateringer på.. men finner den ikke. klarer meg til vista jeg. 6259598[/snapback] Oppdateringer er gratis... Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 herregud, finnes det fortsatt folk som ikke har sp2..? trangsynte mennesker som nekter og kjøre sikkerhetsoppdateringer... 6259516[/snapback] Eller bare med dårlig økonomi? dog hadde jeg en cracket xp som jeg fikk alle oppdateringer på.. men finner den ikke. klarer meg til vista jeg. 6259598[/snapback] Oppdateringer er gratis... 6259611[/snapback] Ikke hvis du er pirat med dårlig økonomi. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Finner jo lett "uoffisielle" SP3 der ute, med alle inkluderte hotfixes frem til nå. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 herregud, finnes det fortsatt folk som ikke har sp2..? trangsynte mennesker som nekter og kjøre sikkerhetsoppdateringer... 6259516[/snapback] Eller bare med dårlig økonomi? dog hadde jeg en cracket xp som jeg fikk alle oppdateringer på.. men finner den ikke. klarer meg til vista jeg. 6259598[/snapback] Oppdateringer er gratis... 6259611[/snapback] Ikke hvis du er pirat med dårlig økonomi. 6259634[/snapback] Hmm? Selv piratversjoner av XP henter jo ned oppdateringer. Ellers er windows et mareritt uten oppdateringer, windows er jo et gigantisk åpent hull uten sikkerhetsoppdateringer. AtW Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Heh, er vel derfor vi har Windows Update da. Et 5 år gammelt OS har jo en del hull når det installeres, tiden går vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå