Firvulag Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Noen som vet om man kan få kjøpt dette spillet noen steder? det er ut som en "lost gem" jeg må få med meg:P Lenke til kommentar
sphinn Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 eBay Fantastisk bra spill forresten, jeg har knapt spilt noe bedre RPG spill, iallefall ikke på konsoll. Übersüpert! Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 det blir vel sone 1 fra ebay mest sannsynlig? da er jeg vel like langt.. Lenke til kommentar
sphinn Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hmm? Det er vel ikke soner på PS1? Det gjelder vel bare DVD? Det er derimot sannsynlig med NTSC-US tenker jeg og det kan vel være et problem, selv om jeg ikke husker helt hvordan akkurat det var på PS1. Mulig du må ha en chip da ja eller en bootdisc eller noe sånt vas. Uansett, drit i eBay.com, gå på eBay.co.uk. Det er forskjell nemlig. eBay UK Fant 26 stykker der just nu, noen svinbillige. Frakt pleier også å være virkelig billig fra UK til Norge. Lenke til kommentar
sphinn Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du bør forresten også vurdere Vib Ribbon! Helt sjef! Vib Ribbon Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Takker og bukker:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå