CrackaBoi Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 På maskina mi har jeg to User Accounts. Begge er administrators. Når maskina booter inn i XP kommer det opp en logon-screen der jeg må velge bruker. Spørsmålet mitt er om det går ann å gjøre det slik at den automatisk alltid velger den ene brukeren. Altså slik at jeg må switche manuelt fra den andre brukeren forå logge på som bruker 2. Jeg vil at den alltid skal logge på som bruker 1, bruker 3 bruker jeg så sjelden. Er det mulig? Supert om noen tipser meg litt.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 såvidt jeg vet er dette umulig i xp (men det går ann i win 2k). sjekk under for hvor du kan lese om påloggingsmuligheter i win Xp start -> kontrollpanel -> brukerkontoer -> påloggingsalternativer (finner du øverst på venstre side) Lenke til kommentar
alfern Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Dersom du laster ned og bruker Tweak XP 2, har du mulighet til å velge at Windows skal logge på automatisk med en bestemt bruker. Det er nok helt sikkert mulig å stille dette inn i registeret også. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 det går ann. Jeg vet ikke hvordan men min maskin er sånn og den ble sånn automatisk etter tredje innstallering. Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 02:00, skrev The Pirate:På maskina mi har jeg to User Accounts. Begge er administrators. Når maskina booter inn i XP kommer det opp en logon-screen der jeg må velge bruker. Spørsmålet mitt er om det går ann å gjøre det slik at den automatisk alltid velger den ene brukeren. Altså slik at jeg må switche manuelt fra den andre brukeren forå logge på som bruker 2.Jeg vil at den alltid skal logge på som bruker 1, bruker 3 bruker jeg så sjelden.Er det mulig? Supert om noen tipser meg litt.. Bruk TweakUI, den kan gjøre så maskinene automatisk logger seg på. Funker fint for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå