Rasks Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Har en oppgave på skolen om å vurdere/analysere et bilde, i mitt tilfelle "Selvportrett i Armour" av Odd Nerdrum. Her er en huskeliste vi skal vurdere ut ifra. •Tittel •Format; størrelse, høyde, lengde, bredde •Form; geometrisk, organisk, blanding •Materialer/teknikk •Hovedmotiv/tema/innhold; fortell om oppbyggingen av verket, for eksempel hva som er i forgrunnen, i bakgrunnen, hva er klart/uklart •Farge; primærfarger, jordfarger, pastellfarger, lyse/mørke toner, varme eller kalde farger Noen som kan hjelpe meg litt i gang, eller skrive litt?? Takk for hjelp Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Tuller du? Med en sånn oppgave må det vel være et fag/studieretning du har valgt selv ut i fra en eller annen interesse, og så spør du faktisk om noen vil skrive skoleoppgave for deg? Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Det var bare en "liten" oppgave vi fikk i K&H (10. klasse), ikke noen stor skoleoppgave på flere sider, bare en linje eller to om hver ting. Vi fikk en dobbel skoletime å gjøre den på... Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Tittel og format blir vel ganske lett. Men alt det andre ser litt verre ut. Jeg går selv i 10. klasse, men har ikke vært i nærheten av det der. Får vel bare sitte å stirre på bildet du da. til du ser det. eller til noen andre hjelper deg her. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hva med å ta med, komplimentær farger, eller om det er overlapping, naturalistisk eller geometrisk etc etc. Er litt surrete i hue nå, så jeg har glemt en god del atm :b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå