Pysj Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 En ny undersøkelse viser at i USA er det slett ikke de store produsentene som Nokia og Motorola som er de mest populære. Les mer Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Kanskje ikke så rart at Sony Ericsson og Nokia er mest populære her.. de kommer jo ifra området. Og det var de telefonene som kom først på markedet her. I USA var det andre merker som gjorde seg gjeldende fra start. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Vis det er de telefonene det er bildet av amrikanerne velger må jeg si at amrikanere har veldig dårlig smak. De mobilene så rett og slett forferdelige ut. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 tror bundlingen der borte er sterkere den her. i det minste om du velger cdma-nettet. der er det nemlig ikke vanlig med simkort... for å si det slik så er mobilnettet til usa en historie i seg selv, eller kansje jeg skulle sagt nettene... mens en her kan omtrent kjøre fra nordkapp til napoli uten å miste dekningen så kan en på andre siden av atlanteren knapt ha dekning innenfor samme stat. om jeg forstår ting rett så er det å ha dekning fra kyst til kyst en lykkeønskning... Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Grunnen til at Sanyo er så populært i USA er vel at Sprint har hatt veldig mye Sanyo-mobiler i sitt utvalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg