halvestad Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Jeg lurer veldig på hvem data jeg skal velge. Er litt opptatt at den skal funka på noe nyere spill..Ihvertfall Battlefield 2. Og det må også være Fujitsu-siemens. Har sett på disse to: FUJITSU SIEMENS LIFEBOOK C1320, PM 750 (1.86G,2MB), 15XGA, 2x512MB, 80GB, DVD+/-RW(DL+R), WLAN/BT, WXPP MUI Data ark C1320 eller FUJITSU SIEMENS LIFEBOOK E8110, CoreDuo T2400 (1.83G,2MB), 15XGA, 1x1G/80G, DVD+/-RW(DL+R), WLAN abg/BT, WXPP MUI Data ark E8110 Hvilken av disse bærbare er best?Har hørt at Intel GMA 950 er elendig på spill? Endret 7. juni 2006 av halvestad Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du må ha dedikert skjermkort for å kunne spille BF2 regner jeg med. Har ikke prøvd å spille bf2 på onboard skjermkort men tror det vil fungere dårlig. Men hvorfor MÅ du ha Fujitsu siemens? Lenke til kommentar
halvestad Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Du må ha dedikert skjermkort for å kunne spille BF2 regner jeg med. Har ikke prøvd å spille bf2 på onboard skjermkort men tror det vil fungere dårlig.Men hvorfor MÅ du ha Fujitsu siemens? 6259265[/snapback] Jeg må ha Fujitsu siemens fordi min gamle bærbare var en Fujitsu siemens, det var en feil på den og fikk derfor kjøpe en ny og det måtte være Fujitsu siemens. Men hvilken regner du som den beste bærbare av disse to da? Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 For all del velg den med Core Duo! Her har du raskere ram. Dobbeltkjerne cpu. Og du har 950 grafikk fram for 900 på den andre. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg ville valgt den siste. har selv en dual core og det ruler Lenke til kommentar
halvestad Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Her står det hva de forskjellige kortene tar.. Det står at 915 chipsetet(intel 900 GMA) tar BF2 mens 945 chipsetet(Intel 950 GMA) tar ikke det kan det stemme? 915 945 Endret 7. juni 2006 av halvestad Lenke til kommentar
halvestad Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Under står det hvilkene spill de forskjellige kortene tar.. Det står at 915 chipsetet(intel 900 GMA) tar BF2 mens 945 chipsetet(Intel 950 GMA) tar ikke det kan det stemme? 915 945 6259501[/snapback] ikke det nei? Endret 7. juni 2006 av halvestad Lenke til kommentar
halvestad Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) ingen som kan gi meg noe svar her? Endret 7. juni 2006 av halvestad Lenke til kommentar
halvestad Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 det kan ikke være ingen som kan svare på det? skal kjøpe pc i dag så hadde vært fint å fått et svar her Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Det stod at det ikke klarte det men ikke pga. dårlig ytelse. Det var en feil med programvaren. Så det stod at du kunne kontakte de som lager BF for å få oppdateringer e.l. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå