Gå til innhold

Hjelp til å velge

Anbefalte innlegg

Jeg lurer veldig på hvem data jeg skal velge.

Er litt opptatt at den skal funka på noe nyere spill..Ihvertfall Battlefield 2.

Og det må også være Fujitsu-siemens. Har sett på disse to:

FUJITSU SIEMENS LIFEBOOK C1320, PM 750 (1.86G,2MB), 15XGA, 2x512MB, 80GB, DVD+/-RW(DL+R), WLAN/BT, WXPP MUI

Data ark C1320

eller

FUJITSU SIEMENS LIFEBOOK E8110, CoreDuo T2400 (1.83G,2MB), 15XGA, 1x1G/80G, DVD+/-RW(DL+R), WLAN abg/BT, WXPP MUI

Data ark E8110

Hvilken av disse bærbare er best?Har hørt at Intel GMA 950 er elendig på spill?

Endret av halvestad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må ha dedikert skjermkort for å kunne spille BF2 regner jeg med. Har ikke prøvd å spille bf2 på onboard skjermkort men tror det vil fungere dårlig.

Men hvorfor MÅ du ha Fujitsu siemens?

6259265[/snapback]

Jeg må ha Fujitsu siemens fordi min gamle bærbare var en Fujitsu siemens, det var en feil på den og fikk derfor kjøpe en ny og det måtte være Fujitsu siemens.

Men hvilken regner du som den beste bærbare av disse to da?

Lenke til kommentar
Under står det hvilkene spill de forskjellige kortene tar.. Det står at 915 chipsetet(intel 900 GMA) tar BF2 mens 945 chipsetet(Intel 950 GMA) tar ikke det :hmm:  kan det stemme?

915

945

6259501[/snapback]

ikke det nei?

Endret av halvestad
Lenke til kommentar

Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien.

Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien!

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...