bo1e Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Prøver å laste ned å installere opera i dapper drake. Hos opera velger jeg distro og versjon, men nyeste jeg kan velge er breezy badger. Det funker selvsagt ikke når jeg prøver å installere, får beskjed om at error: dependency is not satisfiable xlib6g|xlibs Hvordan får jeg installert opera i dapper drake? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Opera 9 beta fungerer i Dapper. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Det kan godt være, men jeg får akkurat samme beskjeden når jeg prøver å kjøre den med package installer-saken. Ikke mulig å installere det på den måten kanskje? Jeg aner ikke hva jeg driver med eller snakker om her, men prøver så godt jeg kan Trodde det var smart å bruke package installer med tanke på ryddighet og evt avinstallering seinere. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 https://wiki.ubuntu.com/OperaBrowser?highli...5d5fa58a83243de du kan prøve denne her. Eller så la jeg inn 8.54 ved hjelp av tar.gz pakken. nesten enklere ser det ut som enn å ta 9 beta... last ned tar.gz flytt fila til feks /usr/lib/ kjør kommando tar zxvf opera*.tar.gz gå inn i operamappa og skriv ./install-sh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå