sviskEN Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 argh skjermkortet som jeg betalte alfor mye for vil seff ikke virke som d skal, har prøvd d meste jeg har sett på forumet men d låser seg fremdeles :smile: Lenke til kommentar
Bach Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Endel eldre (les KT133) chipset fra VIA slet litt med Radeonkort og 4XAGP, vet jeg. Prøv å sett AGP til 2X i bios og se om det hjelper. Lenke til kommentar
xardas Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 jeg har samme problemet og har lest om andre også så har det og jeg har VIA Lenke til kommentar
furrballfighter Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Huff... Hadde samme problem da jeg kjøpte et radeon7500 kort i fjor. Da jeg satte det i Abitkortet mitt med bx-chipsett, var resultatet frysning ca 2-10 sekunder i alle spill jeg prøvde. Prøvde et tonn drivere, clean install av win, kraftigere strømforsyning, samt alle mulige biostweaks... Måtte krype til korset og kjøpe nytt HK...det var via...men det funket, det....men ikke bedre enn at jeg neppe blir å kjøpe et via-basert HK med det første... Er veldig fornøyd med med intel845, jeg... Lenke til kommentar
sviskEN Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 jeg har et nforce chipsett og d er jo nvidia så jeg lurer på om d er d som feiler menne no kobler jeg til en egen strømforsyning for å teste ting :smile: Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 http://mirror.ati.com/support/infobase/4081.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå