Lapette Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg og en venninne har hengt opp et tissue i skogen. Et tissue er (ikke et lommetørkle) - en slags gardin en kan henge i og gjøre diverse akrobatiske stunts. Så plutselig at kontrastene fra trærne sto veldig godt til den knæsje rødfargen, og knipsa noen bilder både av meg selv og min venninne Maria. Hva synes dere? All tilbakemelding godtas med takk - men en begrunnelse er alltid trivelig. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Og dette er da meg, litt mere nybegynner - tatt fra en stige, hvor jeg dingler 6 meter oppi lufta Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Svært uvanlig bilde, det første av dem. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om den fotografiske kvaliteten, men uvanlig er det. Alle vet jo at jeg liker uvanlige bilder, så jeg får gi det karakteren godkjent. Det er fordi jeg ikke helt vet hva jeg ville gjort annerledes. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Til dels enig med PNnormal. Helt vanlige snapshots, ikke noe uten det vanlige. Har egentlig ikke mer å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå