Gå til innhold

Hvordan skal jeg tjene en haug med penger?

Lapette

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Jobbe hardt og målrettet. Alle kan, hvis de virkelig går inn for det.

Tjene penger på ærlig, redelig og HARDT vis!

6267651[/snapback]

Jeg gjentar...

6270595[/snapback]

Ikke så lurt å ha fast jobb om man skal tjene masse penger veldig fort. Tar mange år å komme seg oppover i lønnstrinnene, spesielt når man er under 18.

Men Skrue McDuck klarte det jo..

Lenke til kommentar
Jobbe hardt og målrettet. Alle kan, hvis de virkelig går inn for det.

Tjene penger på ærlig, redelig og HARDT vis!

6267651[/snapback]

Jeg gjentar...

6270595[/snapback]

Men det tar tid. Nå lurte han på hvordan han kan tjene nok penger fram til jul.

Tviler på at han får råd til å reise jorden rundt på 6 måneders 'sitte-i-kassen-på-Rimi-lønn'.

Lenke til kommentar

Hvordan tjene en haug med penger raskt ?

Vel, jeg investerte en sum penger i noe som heter Saxobank.

Uten å si hvor mye jeg la inn, så kan jeg si at hvis jeg hadde putta 1 krone inn ifjpr jul , så kunne jeg ta ut rett over 5 kroner 1 år etterpå.

Fin fortjeneste.

Og det beste av alt, jeg har ikke gjort en ting :)

(lot en som kan det gjøre det for meg).

Lenke til kommentar
Et helt år?

Vet du hva det koster?

Jeg regner circa 10000kroner per måned per person (det er litt forskjellig fra land til  land da...)

6258401[/snapback]

Vel, selv dro jeg og to kamerater på sykkeltur ned til Paris. Vi brukte ca. 6 og en halv uke på dette. I løpet av denne tiden brukte vi rundt 8000kr. hver.

Og da bodde vi på ungdomsherberger når vi kom til storbyer og slikt. Spiste også en del ganger på restauranter og var bla. to dager i Disneyland. Så vi sparte ikke på pengene, men sløste heller ikke...

Vi har nå muligens tenkt oss å sykle nede i asia, muligens Indonesia i et halvt til et års tid. Har tenkt å spare rundt 20-25 000kr. Jupp, jeg er klar over at dette muligens ikke holder så lenge. Men det viktigste er å komme seg av gårde. Går en tom for penger så får en heller jobbe litt.

Mitt råd for å realisere drømmer; Ikke drøm for lenge, ta det store skrittet og reis med en gang! Det skjer ikke noe hvis man bare går og drømmer...

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar

Jobb på fiskebåt! Hardt arbeid, men du tjener fett. Det er ikke vanskelig å tjene seg penger om du virkelig går inn for det. Ta morgenruter med avisen og skaff deg dagjobb. Ikke sats på butikk, da tjener du nesten ingen ting. Hva med å losse fisk? Du trenger ingen utdannelse, og tjener kanskje 160 kr timen. Ubehagelig jobb og lange arbeidstider, men om du virkelig vil reise verden rundt, så burde ikke det være noe problem.

Lenke til kommentar
spill lotto, joker, v75/lyntoto og oddsen osv og sats på at du vinner :p

6271564[/snapback]

Nei? :hrm: Han brude vel satse på at han tapte alle penga, og satt seg på gaten 100 % blakk?

Edit: Nei og nei. Qoutet feil post. Fikset.

Endret av tissedam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...