Gå til innhold

Hvordan skal jeg tjene en haug med penger?

Lapette

Anbefalte innlegg

Tullball, du kan fint tjene så mye som 100.000 på et halvt år.. Bare begynn på en Rema butikk og jobb fulle dagvakter og kveldsvakter hele uka fra og med neste uke til og med jul. tjener vel rundt 3000,- (etter skatt på 120000) i uka på fulle vakter som dèt, som blir rundt 12-13000 i mnd, som blir grovt regna rundt 90.000 på 7 mnd.. Tenker da timeslønn på ~75 etter skatt og at du bor hjemme.. Jobber du fullt ut i jula også så får du jo masse ekstra, og er du villig til å utsette starten på reisen en mnd eller to så tjener du jo enda mer.. ;) Lykke til med å ikke hate jobben isåfall

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flytt hjem til mor og far (hvis du ikke bor der allerede) og skaff jobb som søppeltømmer. Ubekvem arbeidstid og smusstillegg gjør at pengene raser inn. I tillegg er arbeidsdagene korte. Andre jobber med plenty tillegg vil også duge, men du kan ikke være så kresen.

Lenke til kommentar
Flytt hjem til mor og far (hvis du ikke bor der allerede) og skaff jobb som søppeltømmer. Ubekvem arbeidstid og smusstillegg gjør at pengene raser inn. I tillegg er arbeidsdagene korte. Andre jobber med plenty tillegg vil også duge, men du kan ikke være så kresen.

6262846[/snapback]

Bra forslag. I tillegg gjør den korte arbeidsdagen det mulig med en kvelds-/nattjobb i tillegg. Da er det mulighet for å leve billig, og du har ganske bra med inntekter.

Lenke til kommentar

6262846[/snapback]

Bra forslag. I tillegg gjør den korte arbeidsdagen det mulig med en kvelds-/nattjobb i tillegg. Da er det mulighet for å leve billig, og du har ganske bra med inntekter.

6262967[/snapback]

Kva med å ha fleire jobbar? eller jobbe i nordsjøen ;)

Lenke til kommentar
Kva med å ha fleire jobbar? eller jobbe i nordsjøen ;)

6262987[/snapback]

Det kreves ofte noe mer enn sirkusskole for å jobbe offshore.

Jeg ville satset, som nevnt ovenfor, på en butikkjobb hvor du tar alle drittvaktene og tilbyr deg å jobbe dobbelt så ofte du klarer. Slikt er musikk i ørene for de fleste butikksjefer. Skriv gjerne dette i søknaden, siden standardsøknader ofte havner i søppelbøtten.

Lenke til kommentar
mye bra her! :)

Ja, karl johan hadde jo vært no! noen som har stått ute og sunget eller lignende og vet hvor god timelønnen er ca?

6258527[/snapback]

vet at folk som står og ser fattige ut, samtidig som de spiller, tjente et par tusenlapper om dagen, midt i fellesferien i Kragerø. Penger å tjene der ;)

Endret av Sink
Lenke til kommentar

6262846[/snapback]

Må man være utdannet for å få jobb som søppeltømmer? Eller trenger man bare vanlig studiekompetanse?

Lenke til kommentar
Hva var lønna hans på?

6267561[/snapback]

Det er jeg neimen ikke sikker på, han var litt hemmelighetsfull rundt det, men han snakka masse om at kommunen skyldte han bøttevis med spenn. Det er ikke usannsynlig at han satt igjen med rundt 18-20000 etter skatt, og da betalte han mye...

Lenke til kommentar

Så klart, men slik jeg ser det så går det an å holde på i småskala en liten stund om man selger til venner, venner av venner og slikt.

Men, man bør jo helst ha pengene til å kjøpe den første pakken, jeg ville ikke satset på å krite.

Lenke til kommentar

Er vel nå jeg egentlig ikke burde inrømme at jeg har prøvd det alt - men at risken er litt for stor. Jeg elsker det rene prikkfrie rullebladet mitt, så tror det er utelukket.

Har vurdert Prostitusjon og Leiemyrding også :p

Veldig mye bra greier her ass, takk for hjelp. Har gått rundt i butikker med "flyers" med min CV idag, håper på masse jobber ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...