Daguerreo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Søker high-end gamer-headset til de lange timer Nok med en tusenlapp? Noen anbefalinger? Finner ingen sider med oversikt over headset-testing Endret 10. juni 2006 av Daguerreo Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Kan sterk anbefale Sennheiser PC 155 - http://www.microplex.no/product.aspx?pid=S...55usb&mcat=c405 Har brukt dem over et år, fungerer fortsatt som en drøm selvom det har gått i bakken et par ganger. Endret 7. juni 2006 av brutti Lenke til kommentar
Daguerreo Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Har Sennheiser PC150, men er dårlig i liminga, og ikke veldig behagelig etter i lengden Lenke til kommentar
arokh Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Spar litt og kjøp Beyerdynamic DT660, sykt bra headset. Lenke til kommentar
instanto Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Plantronics Analog .90 fungerer veldig bra. Lyd + Mic Kun lyd ville jeg valgt noe fra Sennheiser. Lenke til kommentar
Daguerreo Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Surfet litt rundt, og kommet fram til 2 kandidater: - Beyerdynamic DT770 Pro (80/250 ohm) eller - Audio Technica ATH-A900 Tar jeg første må jeg også finne en dedikert forsterker, mens det slipper jeg med A900 (selv om det vil øke performance). DT770 selges flere plasser, men finner ingen som selger A900. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det/bør kjøpe det? Regner med at jeg må bestille fra utlandet. Lenke til kommentar
JensL Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Audio Technica A900 skal være svært bra til spilling. Dessverre selges ikke hifi-hodetelefonene deres utenfor Japan. Du kan bestille fra f.eks disse stedene: www.bluetin.com www.audiocubes.com Jeg har brukt sistnevnte selv, og det funket utmerket. Beyerdynamic DT770 er nok et tryggere kjøp, med tanke på at du før kjøpt lokalt, og får 5 års garanti. Et tips er at det skal finnes 32 ohms utgave av DT770 nå. Denne skal funke meget bra direkte fra lydkort. Hør gjerne med Beyer-importøren Siv.Ing.Njål Hansson, www.njal-hansson.no. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Sitter med KOSS PRO4AA . Veier 500gram og har 250ohm. Har du en god nakke + en forsterker så vil jeg anbefalle dette headsettet på det sterkeste. Helt lydisolerende og SINNSYK lyd! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Surfet litt rundt, og kommet fram til 2 kandidater:- Beyerdynamic DT770 Pro (80/250 ohm) eller - Audio Technica ATH-A900 Tar jeg første må jeg også finne en dedikert forsterker, mens det slipper jeg med A900 (selv om det vil øke performance). DT770 selges flere plasser, men finner ingen som selger A900. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det/bør kjøpe det? Regner med at jeg må bestille fra utlandet. 6283188[/snapback] Har hørt at Beyerdynamic DT770 Pro er meget bra. Men jeg finner dem kun uten mic. Noen som vet hvor man får kjøpt disse med mic? Jeg har sett dem med mic, så jeg vet det finnes! Endret 12. juni 2006 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
JohnDoe Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei "Slet" med akkurat samme problemet for en kort tid tilbake. Hvilket sett skal jeg velge.... Vurderete Beyerdynamic 770 - 900 men fant ut at det var litt klager på byggekvaliteten på disse ivertfall 770. Vurderte også KOSS 4aa, men igjen var det byggekvaliteten som fikk meg til å velge noe annet. Hadde tidligere et 3aa sett som knakk i bøylen. Jeg endte opp med å kjøpe et Sennheiser HD280 PRO til rundt 1000,- NOK. Utrolig god lyd og isolering, behagelig vekt og igjen.. god lyd. Minus med settet er at det må "gå seg til" før man får skikkelig dybde i lyden. Det er også uten mic. Kan også nevnes at en dedikert forsterker anbefales, men direkte kobling til utgangen fra lydkort fungerer flott. JD Lenke til kommentar
ketilmorstøl Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hei "Slet" med akkurat samme problemet for en kort tid tilbake. Hvilket sett skal jeg velge.... Vurderete Beyerdynamic 770 - 900 men fant ut at det var litt klager på byggekvaliteten på disse ivertfall 770. 6290956[/snapback] Hvor har du det fra? Ketil Lenke til kommentar
Daguerreo Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 Surfet litt rundt, og kommet fram til 2 kandidater:- Beyerdynamic DT770 Pro (80/250 ohm) eller - Audio Technica ATH-A900 Tar jeg første må jeg også finne en dedikert forsterker, mens det slipper jeg med A900 (selv om det vil øke performance). DT770 selges flere plasser, men finner ingen som selger A900. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det/bør kjøpe det? Regner med at jeg må bestille fra utlandet. 6283188[/snapback] Har hørt at Beyerdynamic DT770 Pro er meget bra. Men jeg finner dem kun uten mic. Noen som vet hvor man får kjøpt disse med mic? Jeg har sett dem med mic, så jeg vet det finnes! 6290866[/snapback] http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7385 Lettdreven OG med mic, burde jo være perfekt til pc (trenger ikke forsterker!, men vil nok høres bedre ut med det) Så det er altså 3 versjoner... 35/80/250-ohm. Er det noen som er å anbefale ovenfor andre? Har hørt at med forsterker så vil 35-ohm høres like bra ut som de andre to, litt merkelig. Anyone? Lurer på om jeg bare skal gjøre det lett og bestille fra Japan Lenke til kommentar
Ventrue Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7385 Lettdreven OG med mic, burde jo være perfekt til pc (trenger ikke forsterker!, men vil nok høres bedre ut med det) 6291593[/snapback] Kunne ikke klare å lese at det var med mic på det produktet du linket til. Så det ikke i teksten, og ei heller i spesifikasjonene. Eneste som var nevnt var: NB! Beyerdynamic har nå 5 års garanti på hodetelefoner og mikrofoner i Norge! Selv har jeg Koss SB45 som funker ganske greit. De er nok litt for "billig" for deg. Mine erfaringer med de er ganske bra. Grei lyd. Stenger ute mye lyd fra omverden. Blir litt svett på øra etter noen timer. De presser litt for mye mot hodet og siden jeg bruker briller blir det litt ubehagelig i lengden. V Lenke til kommentar
Daguerreo Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7385 Lettdreven OG med mic, burde jo være perfekt til pc (trenger ikke forsterker!, men vil nok høres bedre ut med det) 6291593[/snapback] Kunne ikke klare å lese at det var med mic på det produktet du linket til. Så det ikke i teksten, og ei heller i spesifikasjonene. Eneste som var nevnt var: NB! Beyerdynamic har nå 5 års garanti på hodetelefoner og mikrofoner i Norge! Selv har jeg Koss SB45 som funker ganske greit. De er nok litt for "billig" for deg. Mine erfaringer med de er ganske bra. Grei lyd. Stenger ute mye lyd fra omverden. Blir litt svett på øra etter noen timer. De presser litt for mye mot hodet og siden jeg bruker briller blir det litt ubehagelig i lengden. V 6291744[/snapback] Så da ut som en mic som hang ved siden Men kan selvfølgelig ta feil, regner med at du hadde kjent de igjen på bildet om du hadde sett de før. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Plantronics gamecom pro1 er et headsett med veldig bra lyd og mikrofon, men den er ikke isolerende Endret 12. juni 2006 av micke090 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7385 Lettdreven OG med mic, burde jo være perfekt til pc (trenger ikke forsterker!, men vil nok høres bedre ut med det) 6291593[/snapback] Kunne ikke klare å lese at det var med mic på det produktet du linket til. Så det ikke i teksten, og ei heller i spesifikasjonene. Eneste som var nevnt var: NB! Beyerdynamic har nå 5 års garanti på hodetelefoner og mikrofoner i Norge! Selv har jeg Koss SB45 som funker ganske greit. De er nok litt for "billig" for deg. Mine erfaringer med de er ganske bra. Grei lyd. Stenger ute mye lyd fra omverden. Blir litt svett på øra etter noen timer. De presser litt for mye mot hodet og siden jeg bruker briller blir det litt ubehagelig i lengden. V 6291744[/snapback] Så da ut som en mic som hang ved siden Men kan selvfølgelig ta feil, regner med at du hadde kjent de igjen på bildet om du hadde sett de før. 6291892[/snapback] Det er nok volumkontrollen du ser ved siden av. Endret 12. juni 2006 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) *Nevermind* (14 tegn) Endret 12. juni 2006 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå