SmoPe Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei jeg tenkte jeg skulle renske litt opp i datautstyret mitt og i den anledning så har jeg en eske jeg tenkte jeg skulle gi bort hvis det er noen som kan hente det i Stokke Vestfold før helga. Det er blandt annet en amd 1700+ og hovedkort minnebrikker vifte, og diverse ymse skjermkort og netverkskort er litt usikker på hva som virker av disse kortene men men. Har og en liten pc som jeg har brukt som server men er ikke harddisk i denne. Kan sikkert og få med denne. Er det noen som er intressert så er det bare å sende meg en PM. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Det må hentes selv for alt ligger i en eske og jeg gidder ikke pakke det om for å sende per post. Samt å dra ned på posten er for mye jobb ;-) Og det er all or nothing. Endret 7. juni 2006 av SmoPe Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Er den lille pcen også i samme pakken? Synd at du ikke kan sende, så lykke til Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Den "lille" pcen kan godt fås med men husk at alt er gammalt husker ikke specs på pcen jeg har brukt som server en gang i tiden, men at den er gammal husker jeg. Lenke til kommentar
Fidelio Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Sorry for kapring av tråd, men i samme gaten: Har et lydkort (Hercules Gamesurround) liggende. Hvis noen vil ha det send en PM. Må komme og hente i Oslo. Endret 7. juni 2006 av Fidelio Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Hva faen mener du med å stjele min tråd, neida bare hyggelig det. Des mer resilkulering jo bedre er det. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Lurer på om det hadde gjort seg på ST.Hans bålet i år Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Tydligvis ingen fra sandefjord/tønsbergdistriktet som vil ha gratis hardware, Jeg jobber i Drammen så hvis det er noen derifra som vil ha det så kan jeg ta det med hit. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 PM sendt, vi har bursdag på samme dag Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Da var mitt gitt bort, hvis han ikke henter det på fredagen så blir tråden blåst liv i igjen. Mvh Smope Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå