Bone Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Heisann! Skal lage et kort til min fars bursdag nå! Tenkte jeg skulle ta et A4 -ark og brette i 2, slik at det så ut som et kort.. Men, jeg trenger å redigere og lage mine egne greier på kortet, med tekst og bilder og diverse.. Hva bør jeg bruke?? Forsiden, f.eks, skal det jo stå Gratulerer osv.. også tenkte jeg skulle se om jeg fikk pynta opp med å legge inn et bilde, eller noe, eller noe med farger.. "inni" skal det også være noe tekst og bilder, og diverse.. Men, hvilket program er best til slikt? Adobe Photoshop? Takk for alle svar! (Haster litt ) Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Enkleste og kjappeste: Word Photoshop kan du bruke til å beskjære bildene før du setter dem inn i Word. Fordelen med word er at det er lett å flytte tekstellementer rundt og redigere dem. Så slipper du å forholde deg til layers og sånt i Photoshop. AKIRA Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 oooo.. Bra! Går det greit å "smette" bilder under noe tekst-greier i word? Så tekst kan ligge over? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Dobbeltklikk på bildene du har satt inn og så har du ett valg der for å plassere bilder forran eller bak tekst. Da frigjør du bilde og kan flytte det akkurat der du vil på hele arket. AKIRA Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det er en standardfunksjon i Word, så det skal da ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Flotte saker!! Tusen takk for hjelpen! Tror nok dette skal gå bra!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå