Articfare Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Himmelen blir tolket på mange måter. Noen tror det er en kopi av vår verden, bare at gatene og alt er i gull. Noen tror himmelen er høyt oppe i skyene og noen tror den kanskje er der en mener helvette er. Og så er det mange som tror at himmelen er nesten som et rikmanns hus, eller et sted der man kan gjøre alt man vil, skape alt i sin egen fantasi og gjøre hva faen mann vil, Noen mener også at dette har blitt postet før, men jeg tar sjansen (fant ingen som hadde noe med dette å gjøre). Jeg personelig ser himmelen som et sted der man kan gjøre hva man vil (blir så kult å ha en kopi av D-dagen, Kampene ved Stalingrad og bruke cheat i RL modus, ) uten noe stopp. Men hva synes dere da?? Da starter vi en liten diskusjon. Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 For meg er himmelen det man hopper ut i når man ikke lenger trenger å være i flyet. Fallskjerm er en fordel, for da kan du gjøre det mange ganger, og det er gøy. Himmelen kan definitivt ikke være helvette, så morsomt som det er å hoppe fallskjerm. Vinden derimot er en jævel når det kommer til landingene. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ser for meg at i himmelen kan man gjøre alt man vil, som du sier, du kan ikke dø, masse goder osv osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå