Pysj Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Lei av iPod-kopier? Det er ikke Asus, som har laget musikkmobilen Asus J206. Les mer Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg begynner å bli drit lei av alle som kaller alt som har en sirkel og en skjerm for ipod"wannabe's". Skulle tro apple hadde patent på sirkelformen. Lenke til kommentar
the_rat Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg begynner å bli drit lei av alle som kaller alt som har en sirkel og en skjerm for ipod"wannabe's". Skulle tro apple hadde patent på sirkelformen. 6258531[/snapback] jepp, er helt enig! Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Lei av iPod-kopier? Det er ikke Asus, som har laget musikkmobilen Asus J206. Er lei av iPod-kopier, men er enda mer lei av å lese om de kjedelige spillerne til Apple. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har en hvit t-skjorte på meg idag OMFG jeg tok en iPod Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor andre ikke kan bruke sirkelen uten å bli beskyldt for kopiering, den er enkel og brukervennlig. Er det bare Apple som skal få lov til å være brukervennlige? Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg begynner å bli drit lei av alle som kaller alt som har en sirkel og en skjerm for ipod"wannabe's". Skulle tro apple hadde patent på sirkelformen. 6258531[/snapback] Men så har jo Apple patent på den trykkfølsomme sirkelen trur jeg.. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Det kan godt hende, men sirkelen trenger ikke å være trykkfølsom engang før folk skriker heks... Denne var vel ei heller trykkfølsom, men registrerer varme. I tillegg må jeg si jeg sliter med å se noen særlig likhet, bortsett fra at begge har en sirkel på fronten. Endret 7. juni 2006 av SumSar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg