Jonaldo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ser at mange prøver å selge såkalte "Gullnummer" her inne. Syntes faktisk det begynner å bli plagsomt mange som prøver å selge disse kjipe numrene...... Jeg kaller det ikke Gullnummer hvis det er 2-3 like siffer og de som prøver å få flere tusenlapper for dette må jo være sterkt troende eller no'. Hvem som virkelig betaler for disse numrene lurer jeg også veldig på. Er det folk med utrolig dårlig hukommelse som kun klarer å tenke på et begrenset antall siffer samtidig? Alt i alt syntes jeg dette er en syk måte å tjene penger på, men det er tydeligvis et marked for det siden enkelte av disse numrene blir solgt. Noen har tydeligvis altfor lite å bruke pengene sine på! En kompis kjøpte ny telefon og fikk med tlf.nr X0X0X0X0 der X er samme siffer. Han betalte ikke en dritt for det, og enklere "Gullnummer" skal vanskelig la seg finne...... Lenke til kommentar
eJoJ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hmm anbefaler deg og endre litt her og istedet skrive 4X4X4X4X eller 9X9X9X9X for når du skriver det inn med X0X0X0X0 er det bare 2 alternativer for nr han kan ha fått og regner med du la inn X'ne for og gjøre hann anonym Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 regner med du la inn X'ne for og gjøre hann anonym 6258100[/snapback] hehehe... ...den var faktisk litt bra! Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 nesten gullkorn dette her hehe Lenke til kommentar
Jonaldo Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 nesten gullkorn dette her hehe 6263066[/snapback] Han blir sikkert ikke forbannet hvis noen ringer han Ingen som har nytte av det nummeret bortsett fra han uansett..... Ville bare poengtere et eksempel her Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Litt sent å endre det om til 4 eller 9 når alle vet at de andre tallene er 0. Skjønner ikke selv at folk vil betale mye for slike nummer, men det er sikkert greit hvis firmaet du jobber i betaler elns. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Enkelt å finne på internett da, har selv ikke tenkt til det, men. Han var heldig å få et slikt nummer "gratis". Men han kan jo selge det for noen lapper da? (tenker på de røde med hun damen på, 100) Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Skal d være noen unde anonymt må du jo skrive XYXYXYXY der X=samme siffer og Y=samme siffer.. skriver du f.eks 9X9X9X9X er d jo fortsatt ikke så alt for mange alternativer å velge mellom. Lite gullkorn d her ja Endret 10. juni 2006 av EldarHelseth Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Ja, blir vel et gullkorn ja. Ikke serlig vanskelig da bare et av søkene gir treff på gulesider, uten at jeg røper hvilket. Lenke til kommentar
scriptern Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg betalte 2000 spenn til en privatperson for et 4X4X4X4X-nummer, der X er likt tall. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Satt og browsa finn.no på gøy og kom over borti noe selv: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...&tot=318&page=2 Hvem pokker gidder å betale 3500 spenn for de drittnumrene der? Mitt telefonnummer er mye enklere å huske. Det er rytmen som er viktigst. Folk som legger ut slikt må være kjipinger som har lært seg business av Tord ... Lenke til kommentar
groov Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Fikk nytt nummer da jeg begynte i ny jobb, men har valgt å beholde mitt gamle nummer, 900 666 x9. Hva ca. kan det være verdt? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Kunne godt tenkt meg et nummer med 666 i, men aldri om jeg betaler for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå