burnedmind Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei. Dette haster noe jævlig: Jeg satte default som font i Adobe Golive (jeg mente å endre den, men den gang ei). Jeg har siden åpnet i Safari på skolen, klar for eksamen. Jeg _må_ vite hvilken font det blir i Safari - og ingen gjetninger, dette er et spørsmål om liv og død. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 I følge denne siden er default font for Safari 1.0 "Times", uten at jeg kan si jeg kjenner den noe særlig. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Hvis du har åpnet den i safari, klarer du ikke å se hvilken font det er? Edit: Bare ro deg i land med å forklare at du hadde tenkt å bruke: font-family:Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; eller: font-family:Georgia, "Times New Roman", Times, serif; i css filen. Lykke til Endret 7. juni 2006 av Garreth Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Hvis du har åpnet den i safari, klarer du ikke å se hvilken font det er? 6258128[/snapback] Den er åpnet i Safari på skolen. Dit kan jeg ikke dra før eksamen. Times i 16 høres ikke så feil ut. Tester, tester. Fortær en lærd i dag. Krokodiller er fine dyr. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Er vel bare å gå inn på instillingene til safari (hvis du ikke klarer å kjenne igjen fonten) og se hva som er satt opp som default. Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Er vel bare å gå inn på instillingene til safari (hvis du ikke klarer å kjenne igjen fonten) og se hva som er satt opp som default. 6258157[/snapback] Må man ikke ha Mac for å ha Safari? Jeg har ingen av delene her, okkesom. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hvordan foregår denne eksamenen? Skal du være hjemme mens siden din står oppe på en mac på skolen? Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Og hvis han fremdeles har tilgang til kildekoden, hvorfor ikke klaske inn et aldri så lite stilark? :-) Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Nei, jeg skal ha den på skolen (om en time) men jeg må gjøre forberedelsene hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå