comcom Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei. Jeg ønsker å høre Deres erfaringer med såkalt Antispyware. Hva er best, og hvorfor? Bruker selv: "Ad-Aware SE professional", samt "Spybot". PS. "Defender" står også og går. Lenke til kommentar
eJoJ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Har bare Adaware som står og går... med adwatch, når jeg fikser pc'r for andre legger jeg som regel inn spybot search&destroy oppdatere og kjører den, for og deretter legge inn Adaware og lærer opp vedkommende til og bruke det, men adwatch(de fleste bruke MSIE) jo og til tider Hijackthis... Takk Rune69, hadde helt glemt av det, resten knerter jeg med AVG antivirus som er GRATIS Har selv ingen problemer med spyware i det hele tatt, men klikker heller ikke som en gal på de få popups som går igjennom filteret mitt, kjører standard opsett i opera 9.0 Endret 7. juni 2006 av eJoJ Lenke til kommentar
Rune69 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Når jeg renser maskiner for spyware, så bruker jeg Ad-Aware, Spybot Search & Destroy og Ewido Anti-Malware. Innimellom trår jeg til med CWShredder, Hijackthis og Smitfraud, alt etter som hva slags greier og skitt som må fjernes. Endret 7. juni 2006 av Rune69 Lenke til kommentar
instanto Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ikke gjør deg avhengig av dårlig programmvare for å fjerne virus/trojanere, endre heller vanene dine på nettet. Da er du sikker alltid og slipper å tenke på å oppdatere "signatur filer" hver dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå