Gå til innhold

Er det bare meg som er drit lei av CS?


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-11-22 11:33, skrev *DvL*:

va på lan i helgen der det var ront 60 stk og eg hadde gleda meg me å spille sof2, sam2, gost recon, ut2003, q3. og så til min skuffelse vi alle bare spille CS. i 3 daga satt alle å spilte CS untat meg såm måtte på nette å spille der det va "bare" ei 2 mbit linje og alle lasta ned filma å mp3a til den store gullmedaljen. So eg spør e det bare meg som er DRIT LEI CS


dårlige ting med CS

* man må kjøpe våpen

*man treffer aldri meir en me 1 kulen ( om man er heldig)

* osv

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



Seriøst du kan ikke ha spilt mye.. har du spilt dette mere en 1 dag?


For det høres ut som du ikke vet hva du snakker om..


NooB assa ;p


 

 

 

"NooB assa ;P" der ser dere,

Det værste er at noen faktisk sier det i Real Life, sammen med "OMG", det er skremmendes spør dere meg, Jeg lurer på om noen faktisk vet hva "Noob" betyr og hva OMG Betyr, fleste folk bruker det i helt feil sammen heng.

 

La meg forklare: "Noob"

f.eks. "Im a noob" betyr "Im a newbie" altså "Jeg er en nyspiller/nybegynner" og ikke at noen suger...

 

 

"OMG" betyr "Oh my God", ville det vært tøft og sprige rundt og si "Oh My God" hver gang noe som du ikke liker/uvanlig/overaskende skjedde?

 

Tvilsomt det vel,

nei skal det være noe må det være spill med Seriøse spillere og ikke fult av Fjortiser som sitter og tror dem er tøffe, og et av de mest ekstreme eksemplene på min skole er en i 2 Klasse (Vidregående) som springer rundt og kaster snøballer på folk og hyler ut "HeadShot" hver gang han treffer noen i hodet.. Har aldri sett noen UT2003 folk hyle Ultra Kill , Double Kill, MONSTER KILL, HOLY SHIT!!! eller Lunachris hver gang dem "dreper/treffer/" noen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-22 18:24, skrev psilocybe:

Quote:


Den 2002-11-22 16:03, skrev r0xx0r2002:


"OMG" betyr "Oh my God", ville det vært tøft og sprige rundt og si "Oh My God" hver gang noe som du ikke liker/uvanlig/overaskende skjedde?



 

50% av det de sier i Friends er er OMG, så det må jo være litt kult, da. :smile:

 

 

 

errr??

Syntes du det er kult fordi noen i Freinds sier det?

Jeez det er en TV Serie man, ah, Holmgang ledern sier Afganre er slemme, da skal jeg også gå rundt og si det.. not?

Lenke til kommentar

Nesten morsomt å se hvordan ingen av dere vet forskjellen på "N00b" og "Newbie"...

 

N00b = Nybegynner som er uvillig til å lære, vil lage kvalm, vil aldri komme over barnehage stadiet. Dette gjelder veldig mange PvP´ere.

 

Newbie = Nybegynner som er villig til å lære og sette seg inn i spillets regler, samarbeide og ha det gøy istedet for å lage kvalm hele tiden.

 

 

Hvorfor er det så vanskelig å forstå dette? Om dere ikke skjønner så enkle uttrykk på Engelsk, slutt å bruk dem. Noe av det verste jeg ser er idioter som skriker "I´m n00b!!", lallende amøber som forteller alle at de er idioter.

Lenke til kommentar

Quote:



N00b = Nybegynner som er uvillig til å lære, vil lage kvalm, vil aldri komme over barnehage stadiet. Dette gjelder veldig mange PvP´ere.



 

Og det som kjennetegner disse er jo at de maser om n00bs hele tiden, fraser alla omg n00b, og stfu n00b, strømmer jo ut hele tiden. Begynner personlig å bli møkklei, skulle vært auto-kick på alle som brukte ordene n00b, omg, og stfu på servere.

 

AtW

Lenke til kommentar

Er ikke så ille at folk skriver NooB :razz:

 

Det som er ille er når man er på lan partyer som TG eller GS resier seg opp å skriker "NOOB! OMG ! GULL!"

 

Da kan man si at man har gått over streken :razz:

 

Det var det dummaste jeg har sett...

 

PS. Folk tar denne diskusjonen litt for seriøst :smile:

Skal ikke nevne navn jeg ;P;P;P

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg liker CS, men jeg liker _ikke_ den utrolig barnslige imagen som mange er med på å gi spillet med haxor-språk.. 1337, n00b osv. Det er jo rett og slett patetisk. Det går ikke fortere å skrive haxor, så hva i @$£%¤ er poenget? Snakk norsk mellom nordmenn og skikkelig engelsk internasjonalt!

Lenke til kommentar

Så r0xx0r2002: Hva er det egentlig du vil frem til?utfra det du skriver virker det som om dette er din mening:

De som spiller UT og andre "bedre" spill enn cs er mer fornuftig, mer sofistikert og bedre mennesker enn de som spiller cs?

I så fall er vel det en lit for drøy generalisering.

Du bør vel snart innse at det ikke er noen direkte sammenheng med hva folk spiller og hvordan de er (oppfører seg).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Quote:


Du bør vel snart innse at det ikke er noen direkte sammenheng med hva folk spiller og hvordan de er (oppfører seg).


 

selvfølgelig er det en sammenheng, men ikke innen samme sjanger (fps)

en 16 åring som spiller britneys dancebeat sammenlignet med en som konstant spiller sof2 for å sprenge kropper bør det være en liten forskjell i oppførselen deres.

Lenke til kommentar

Jeg er også lei..

 

Spillte cs fast før i tiden. Tiden før 1.4 kom..

 

Selvfølgelig eide jeg alle og var aktivt med i klaner osv.

 

Men så kom v. 1.4, plutselig kunne jeg ikke hoppe, og ikke sikte, de hadde ødelagt spillet, da tenkte jeg, vel nok er nok, og la opp min karriere.

 

Etter den tid har jeg insett at det finnes mye annet interessant å gjøre på!

 

Livet mitt ble mye bedre etter at jeg sluttet med cs

Lenke til kommentar

Quote:


Spillte cs fast før i tiden. Tiden før 1.4 kom..


Selvfølgelig eide jeg alle og var aktivt med i klaner osv.


Men så kom v. 1.4, plutselig kunne jeg ikke hoppe, og ikke sikte, de hadde ødelagt spillet, da tenkte jeg, vel nok er nok, og la opp min karriere.



 

Hehe, det er det vanlige det, skremmende mange folk som "eier alle" fram til en spesiell versjon, og så funker ingenting lenger :wink:.

 

AtW

Lenke til kommentar

CS er gøy det. Gleder meg til CS 1.6. Nye våpen blir gøy. De gamle begynner å bli litt kjedelige. Ellers savner jeg noen våpen. Da snakker jeg om bla. det som er standard i England og SAS. Var det en eller annen Einfield da tro? L ett eller annet. Samme det egentlig, for det er tøft våpen. :smile:

 

Jeg spiller CS på 64k ISDN og pingen min rokker de fleste med ADSL på serveren jeg spiller på. :razz:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...