Gå til innhold

Er det bare meg som er drit lei av CS?


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-11-17 19:50, skrev Qrt_:

LudLum:


Ikke for å være vanskelig, men snakk norsk da! "skillz", "whining", "n00b" & "boring" gjentatte ganger ser litt små harry ut for å si det mildt!


CS har ikke dårlig grafikk fordi det skal kunne kjøres godt for alle, men fordi det er bygd på en stygg-gammel grafikkmotor (HL er over 4 år gammelt, og HL's grafikk-motor er en svakt modifisert Quake2 motor).


Når det er sagt så må jeg si at CS er det mest geniale multiplayer-spillet noen sinne, men det var artigere for et par-tre år siden!


 

CS blir ikke kjedelig , og at du syns det er harry er ikke mitt problem.. par 3 år siden ? "ja ok"..

over 4 år ? neppe.. snart 4 år.. greit..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-18 00:32, skrev r0xx0r2002:

CS? Nei! Hjelp!

EXORSIST!! :sad:


Jeg er så ekstremt lei av CS:/


UT2003 er jo genialt, ikke noe Lirke rundt hjørnene

og "AHAHAHAHA B1 DU SUGER"

eller.no

Kjenner et par CS Folk IRL og dem snakker jo ikke annet en om CS og B1 , B2 og bruker CS utrykk hele dagen og uttaler "Server'n" som "Sæærvern"

Muligens at den tale feilen ikke er på alle men

jeg syntes nå dem fleste CS freaks er spess jeg:)


 

Jeg sier igjen , man blir ikke lei av cs vist man kan spillet.. lese spillet , har aim , kan bruke lyd.. man blir bare god ikke lei..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-18 13:44, skrev LudLum:

Quote:


Den 2002-11-17 19:50, skrev Qrt_:

LudLum:


Ikke for å være vanskelig, men snakk norsk da! "skillz", "whining", "n00b" & "boring" gjentatte ganger ser litt små harry ut for å si det mildt!


CS har ikke dårlig grafikk fordi det skal kunne kjøres godt for alle, men fordi det er bygd på en stygg-gammel grafikkmotor (HL er over 4 år gammelt, og HL's grafikk-motor er en svakt modifisert Quake2 motor).


Når det er sagt så må jeg si at CS er det mest geniale multiplayer-spillet noen sinne, men det var artigere for et par-tre år siden!


 

CS blir ikke kjedelig , og at du syns det er harry er ikke mitt problem.. par 3 år siden ? "ja ok"..

over 4 år ? neppe.. snart 4 år.. greit..

 

Vet du hva du snakker om eller? Ut i fra det du skriver tror jeg nok jeg spilte CS før du lærte deg å snakke reint! HL ble sluppet 9. November 1998, ergo over 4 år siden! Og ja, jeg har spilt CS fra begynnelsen!

 

Det er vel ikke direkte et problem for meg at du snakker slik. Men det er nok flere enn meg som tenker at du sannsyneligvis er en 14 årig unge som tror du er god. _Selvfølgelig_ kan man bli lei CS. Hvis du ikke skjønner det er det ikke fordi du har blitt så himla god, men fordi du ikke har spilt det så utrolig lenge enda!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-18 00:32, skrev r0xx0r2002:

CS? Nei! Hjelp!

EXORSIST!! :sad:


Jeg er så ekstremt lei av CS:/


UT2003 er jo genialt, ikke noe Lirke rundt hjørnene

og "AHAHAHAHA B1 DU SUGER"

eller.no

Kjenner et par CS Folk IRL og dem snakker jo ikke annet en om CS og B1 , B2 og bruker CS utrykk hele dagen og uttaler "Server'n" som "Sæærvern"

Muligens at den tale feilen ikke er på alle men

jeg syntes nå dem fleste CS freaks er spess jeg:)


 

Jeg kjenner selv til den nederste beskrivelsen av CS freaks... :razz:...

Lenke til kommentar

Til alle dere som er lei cs, prøv strikeforce i stede da vel. helt gratis det. bare legg inn unrealturnament først....

 

å dere som spiller cs fortsatt kan jo prøve dere også.. har selv helt dilla på sf, men er ikke dårligere en at jeg har prøvd cs flere ganger men uten hell .. :smile:

 

Viking 1 er en bra norsk server som bør prøves.

 

last ned 1.75 versjonen og kart herfra:

http://www.strike-force.com/ eller http://www.strikeforce.dk/

 

1 norsk clan: http://www.irfclan.org/

 

 

1.80 (kommer snart) http://www.strike-force.com/gibs/sfgib.gif

Lenke til kommentar

Ma|R, yepp dem sitter på Rec og hører på "Low Quality" Iron Maiden sanger, 92 bits eller.no

Head Banger og tror dem er guder:)

 

Altså dont get me wrong, metal ruler, MEN

Når du er 13år sitter forann en REC PC(!!) med caps,kort hår og headbanger med et glad-kristent smil, der går grensa :]

 

Skjønner egentlig ikke at det er mulig jeg og få en "e" til og bli "æ" med mindre du er fra Nordland,

"Sæærven" "ahh se på han n0000ben dej' a"

"rundt jørnet på b1",

Tenk deg og være på lan med 2 slike i 5dager

[ehem, JEG var på lan så KOM dem..]

åh!

Stemmer det, dem bestemmer vist hva du skal drikke også.. :/ [no smirnof..]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-18 17:46, skrev r0xx0r2002:

Altså dont get me wrong, metal ruler, MEN

Når du er 13år sitter forann en REC PC(!!) med caps,kort hår og headbanger med et glad-kristent smil, der går grensa :]


 

Ikke alle som er 13 år, ikke vet noe om PC, og hører på Musikk med dårlig kvalitet... Skal vedde på at du er 14 1/2 selv og stolt over at du er så stor og moden og kan spille spill med bra grafikk!

CS er kult når du kan det! Og du blir ikke lei av det.. i alle fall ikke jeg!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-18 17:46, skrev r0xx0r2002:


Skjønner egentlig ikke at det er mulig jeg og få en "e" til og bli "æ" med mindre du er fra Nordland,

"Sæærven" "ahh se på han n0000ben dej' a"

"rundt jørnet på b1",

Tenk deg og være på lan med 2 slike i 5dager

[ehem, JEG var på lan så KOM dem..]

åh!

Stemmer det, dem bestemmer vist hva du skal drikke også.. :/ [no smirnof..]


 

Ikke gjør narr av oss nordlendinger! Ellers kjæm æ og tar dæ :wink:

Jeg spiller cs, er med i klan osv, men jeg spiller mer Q3 og UT2K3 (noe som er veldig dumt, noen gang prøvd å leke UT2K3 i cs?).

Personlig hater jeg public så inderlig at jeg nesten dauer hver gang jeg ser det. Men jeg ser på demoer av gode klanfighter osv, slikt er greit. Det er tross alt smak og behag alt det her. Og for de som ikke visste dette: CS er laget med Q3 motoren. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-18 18:47, skrev Tigeren:

Quote:


Den 2002-11-18 17:46, skrev r0xx0r2002:

Altså dont get me wrong, metal ruler, MEN

Når du er 13år sitter forann en REC PC(!!) med caps,kort hår og headbanger med et glad-kristent smil, der går grensa :]


 

Ikke alle som er 13 år, ikke vet noe om PC, og hører på Musikk med dårlig kvalitet... Skal vedde på at du er 14 1/2 selv og stolt over at du er så stor og moden og kan spille spill med bra grafikk!

CS er kult når du kan det! Og du blir ikke lei av det.. i alle fall ikke jeg!

 

Må nok skuffe deg der, er ikke 13,

Men, tilbake til CS Spillere, dette begynner jo og bli morro:)

Selfølgelig er ikke alle 13 år [Det var jo bare et eksempel på hvordan de satt]

Men seriøst, se på CS Videoer, andre som tar Headshot i alle rettninger og hyller B1 B2 og **** hver gang de dauer, da er det noe spess med dem

selfølgelig kan man bli sint men jeg har aldri skreket hvor jeg døde og demostrert det med et "Faen" i UT2003, det blir for dumt,

En annen ting er at om jeg kan spille med Super grafikk har ingen ting med CS og gjøre,

jeg spiller "UO" og det har ræva grafikk men jeg gir "faen" [må adoptere litt CS snakk her, ehem]

Det som teller med et spill er at det er noe mening med det og ikke grafikken,

altså jeg sier ikke at UT2003 er så jalla Meningsfylt, men så er jo UT2003 ment som et "Tournament" eller Konkuranse spill også.

 

Og nei jeg gjør ikke Narr av Nordlendinger:)

Jeg sa bare at man er spess og når man uttaler Server "Sæærver" og er fra Oslo :smile:

 

Nei skal det være noe så må man nok hente Ekorsisten'e her:)

*Holder opp Kors og Hvitløk*

Lenke til kommentar

Quote:


Det er tross alt smak og behag alt det her. Og for de som ikke visste dette: CS er laget med Q3 motoren. :smile:



 

Tror ikke det er riktig, q3 kom etter cs, cs er basert på hl-motoren som er en kraftig modifisert versjon av q2-motoren (eller var dette et merkelig forsøk på å være vittig? Den smileyn er litt forvirrende)

 

AtW

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-18 22:36, skrev r0xx0r2002:

...selfølgelig kan man bli sint men jeg har aldri skreket hvor jeg døde og demostrert det med et "Faen" i UT2003, det blir for dumt...


 

Du kan umulig være mye opptatt av det du gjør i alle fall, tror ikke du synes det er mye kjekt å spille PC.. Du høres ut som den kjedeligste personen jeg har hørt om i alle fall!

Ikke kom her og fortell meg at du har vært på LAN, og aldri komt med en kraftsalve når du døde i et spill... Det blir for dumt!

 

Noen som er enige?? eller er det jeg som er syk??

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-19 01:44, skrev Tigeren:

Quote:


Den 2002-11-18 22:36, skrev r0xx0r2002:

...selfølgelig kan man bli sint men jeg har aldri skreket hvor jeg døde og demostrert det med et "Faen" i UT2003, det blir for dumt...


 

Du kan umulig være mye opptatt av det du gjør i alle fall, tror ikke du synes det er mye kjekt å spille PC.. Du høres ut som den kjedeligste personen jeg har hørt om i alle fall!

Ikke kom her og fortell meg at du har vært på LAN, og aldri komt med en kraftsalve når du døde i et spill... Det blir for dumt!

 

Noen som er enige?? eller er det jeg som er syk??

 

err,

Den første delen din Passet enten Veldig dårlig in og jeg ikke forstod den ,ellers er den meningsløs,

Kjedelig fordi jeg ikke banner konstant når jeg dør, og slår i stykker høytaler mus og tastatur?

Seff, jeg har bannet noen ganger men ikke KONSTANT og Hver gang jeg dør + slå i tastaturet HVER GANG..

Det er for tragisk..

Seff dette gjelder ikke alle sikkert, men all på det LAN'et jeg var på gjorde det:)

men seff ikke ta alle under en Kam!

Lenke til kommentar

err,

Den første delen din Passet enten Veldig dårlig in og jeg ikke forstod den ,ellers er den meningsløs,

Kjedelig fordi jeg ikke banner konstant når jeg dør, og slår i stykker høytaler mus og tastatur?

Seff, jeg har bannet noen ganger men ikke KONSTANT og Hver gang jeg dør + slå i tastaturet HVER GANG..

Det er for tragisk..

Seff dette gjelder ikke alle sikkert, men all på det LAN'et jeg var på gjorde det:)

men seff ikke ta alle under en Kam!

 

Hvorfor skriver du noen tilfeldige ord med stor forbokstav midt inne i en setning?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-20 19:39, skrev Gakks:

err,

Den første delen din Passet enten Veldig dårlig in og jeg ikke forstod den ,ellers er den meningsløs,

Kjedelig fordi jeg ikke banner konstant når jeg dør, og slår i stykker høytaler mus og tastatur?

Seff, jeg har bannet noen ganger men ikke KONSTANT og Hver gang jeg dør + slå i tastaturet HVER GANG..

Det er for tragisk..

Seff dette gjelder ikke alle sikkert, men all på det LAN'et jeg var på gjorde det:)

men seff ikke ta alle under en Kam!


 

Hvorfor skriver du noen tilfeldige ord med stor forbokstav midt inne i en setning?

 

 

 

 

Det er en stygg tilfeldig vane jeg har :smile:

Lenke til kommentar

va på lan i helgen der det var ront 60 stk og eg hadde gleda meg me å spille sof2, sam2, gost recon, ut2003, q3. og så til min skuffelse vi alle bare spille CS. i 3 daga satt alle å spilte CS untat meg såm måtte på nette å spille der det va "bare" ei 2 mbit linje og alle lasta ned filma å mp3a til den store gullmedaljen. So eg spør e det bare meg som er DRIT LEI CS

 

dårlige ting med CS

* man må kjøpe våpen

*man treffer aldri meir en me 1 kulen ( om man er heldig)

* osv

|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

 

 

Seriøst du kan ikke ha spilt mye.. har du spilt dette mere en 1 dag?

 

For det høres ut som du ikke vet hva du snakker om..

 

NooB assa ;p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...