Gå til innhold

Er det bare meg som er drit lei av CS?


Anbefalte innlegg

va på lan i helgen der det var ront 60 stk og eg hadde gleda meg me å spille sof2, sam2, gost recon, ut2003, q3. og så til min skuffelse vi alle bare spille CS. i 3 daga satt alle å spilte CS untat meg såm måtte på nette å spille der det va "bare" ei 2 mbit linje og alle lasta ned filma å mp3a til den store gullmedaljen. So eg spør e det bare meg som er DRIT LEI CS

 

dårlige ting med CS

* man må kjøpe våpen

*man treffer aldri meir en me 1 kulen ( om man er heldig)

* osv

 

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-10 09:37 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-10 00:11, skrev nalle:

So eg spør e det bare meg som er DRIT LEI CS


 

ja

 

Quote:


dårlige ting med CS

* man må kjøpe våpen


 

oh, no! skrekk og gru! milde majones! (etc..)

 

selv syns jeg det er en fordel, siden du kan kjøpe våpen som passer din spillestil.

 

sneaky jævel i mørke hjørner = tmp

backup for stormere med colt/mp5 = m3

 

etc..

 

Quote:


*man treffer aldri meir en me 1 kulen ( om man er heldig)


 

det kalles "rekyl". liker du ikke det, spiller du med mp5'en. den kan du omtrent tømme magasinet på, uten at rekylen blir noe særlig.

 

selv syns jeg cs er rådigg til tider. snike rundt på train under togene når hele teamet ditt er slaktet og det er 5-6 folk som tasser rundt og leter etter deg.. det er gøy, det. :smile:

Lenke til kommentar

nalle: I samfunnshallen?! =)

 

I såfall helt enig.. Bare et par som ville spille UT2K3 mot meg, av og til..

 

Jeg skjønner fremdeles ikke hva som gjør CS så bra, det har et par artige ideer, men er gjennomført på en helt feil måte. Kjøpe våpen? helløu!? Bruk heller klassesystemet, much more slick! At våpnene er så unøyaktige er bare en plage, skal en ha realisme, spill ghost recon.. Jeg har vanskeligheter med å finne positive ting med spillet, rett og slett, jeg liker det ikke, derfor spiller jeg det ikke..

 

PS. Ver. 1.3 var hvertfall morsomt iblant..

Lenke til kommentar

Synes CS er en grei blanding av realisme og action, greit nok at mange spiller mer realistiske, blant annet blir du jo lite skadd i cs, og man treffer dårlig på avstand med vanlige rifler (ikke sniper). Men CS er akkurat passe sånn IMHO, går liksom ann å storme uten å ha et velkoordinert team bak deg, uten av at du dør av det første skuddet.

 

AtW

Lenke til kommentar

Kjør i gang en Urban Terror server på neste LAN dere er på. Bedre å mer morsomt en CS. Et par ting som er forbedret.

 

Fyren din har stamina. Spurter du eller hopper mye brukes den opp å du må ta deg en liten hvil før du er klar for ny økt.

 

Flere treffplasser. Det er mulig å skyte en man i hånda. Eller foten osv.. dør han ikke byner han å blø. Det fører til hektisk bandasjering for at man ikke skal dø av blodtapet. Aim å bevegelsesfriheten blir også skada hvis du ikke bandasjerer deg.

 

Ikke kjøpe våpen system. Du kan velge ut det utstyret å våpen som du tror du får behov får. Trenger du et lasersikte. Bare å ta det me seg eller kansje du vil ha en kevlar så du kan ta i mot et ekstra skudd eller

to.

 

Mer realistisk skyting/rekyl (mener i alle fall jeg)

Man kan faktisk hoppe opp ta tak i en kant å dra seg selv opp. Litt mer realistisk en å hoppe å sprette rundt mens man huker seg sammen for å komme seg opp i høyden.

 

Tror alle som er lei CS burde teste ut UrT. Det er utrolig show hvis man er en del som spiller det. Jeg skal forøvrig ikke røre CS mer bortsett fra den faste månedscompoen på LANur.

Lenke til kommentar

Aldri likt CS. Heller aldri sett noen som har likt det. De TROR de liker det, men det ser ikke sånn ut. Vært mange ganger på gamingcafé (Dataport i Bergen), og alle som spiller CS ser vanvittig trist ut, og totalt uengasjert.

 

Vi er en gjeng som spiller UT der, og har fått mange klager og nesten blitt kastet ut fordi vi er så engasjert. Det er jubling, banning, hyling, skriking, hopping i stolen, mus som blir slått i bordet osv..., men det forstyrrer visst de uengasjerte CS spillerne.

 

De eneste folka som ser tristere ut enn CS folka er de som spiller rollespill... Aldri et ansiktsuttrykk...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-10 12:13, skrev Toa:


De eneste folka som ser tristere ut enn CS folka er de som spiller rollespill... Aldri et ansiktsuttrykk...


 

det kalles å konsentrere seg.. høre på lyder, sjekke radar, etc.

 

i ut bare tøffer du frem og tilbake og knerter folk, evt tøffer frem og tilbake og knerter folk med et flagg på ryggen. mer fart og spenning, ja.. men cs handler litt om å outsmarte fienden også, ikke bare deathmatch.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-10 08:26, skrev Indrazor:

Kjør i gang en Urban Terror server på neste LAN dere er på. Bedre å mer morsomt en CS. Et par ting som er forbedret.


Fyren din har stamina. Spurter du eller hopper mye brukes den opp å du må ta deg en liten hvil før du er klar for ny økt.


Flere treffplasser. Det er mulig å skyte en man i hånda. Eller foten osv.. dør han ikke byner han å blø. Det fører til hektisk bandasjering for at man ikke skal dø av blodtapet. Aim å bevegelsesfriheten blir også skada hvis du ikke bandasjerer deg.


Ikke kjøpe våpen system. Du kan velge ut det utstyret å våpen som du tror du får behov får. Trenger du et lasersikte. Bare å ta det me seg eller kansje du vil ha en kevlar så du kan ta i mot et ekstra skudd eller

to.


Mer realistisk skyting/rekyl (mener i alle fall jeg)

Man kan faktisk hoppe opp ta tak i en kant å dra seg selv opp. Litt mer realistisk en å hoppe å sprette rundt mens man huker seg sammen for å komme seg opp i høyden.


Tror alle som er lei CS burde teste ut UrT. Det er utrolig show hvis man er en del som spiller det. Jeg skal forøvrig ikke røre CS mer bortsett fra den faste månedscompoen på LANur.


 

 

Hørtes veldig mye ut som Action Half-Life. Jeg er også lei av CS, syntes alle kun fokuserer på det, og ikke andre spill som også er morosomme. F.eks. AHL syntes jeg er en bedre HLmod enn CS...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-10 00:11, skrev nalle:

va på lan i helgen der det var ront 60 stk og eg hadde gleda meg me å spille sof2, sam2, gost recon, ut2003, q3. og så til min skuffelse vi alle bare spille CS. i 3 daga satt alle å spilte CS untat meg såm måtte på nette å spille der det va "bare" ei 2 mbit linje og alle lasta ned filma å mp3a til den store gullmedaljen. So eg spør e det bare meg som er DRIT LEI CS


dårlige ting med CS

* man må kjøpe våpen

*man treffer aldri meir en me 1 kulen ( om man er heldig)

* osv


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-10 09:37 ]</font>


 

Du var ikke tilfeldigvis på PikeLAN i Hamar? .. der var det nesten bare CS slasker hele tiden, helt lamt.

 

2 stykker som leverte bidrag til musikk compoen! ... resten var bare barn helt ned i 12-13års alderen som spilte CS... Herregud for en taper gjeng.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-10 17:18, skrev lavizh:

Quote:


Den 2002-10-10 00:11, skrev nalle:

va på lan i helgen der det var ront 60 stk og eg hadde gleda meg me å spille sof2, sam2, gost recon, ut2003, q3. og så til min skuffelse vi alle bare spille CS. i 3 daga satt alle å spilte CS untat meg såm måtte på nette å spille der det va "bare" ei 2 mbit linje og alle lasta ned filma å mp3a til den store gullmedaljen. So eg spør e det bare meg som er DRIT LEI CS


dårlige ting med CS

* man må kjøpe våpen

*man treffer aldri meir en me 1 kulen ( om man er heldig)

* osv


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-10 09:37 ]</font>


 

Du var ikke tilfeldigvis på PikeLAN i Hamar? .. der var det nesten bare CS slasker hele tiden, helt lamt.

 

2 stykker som leverte bidrag til musikk compoen! ... resten var bare barn helt ned i 12-13års alderen som spilte CS... Herregud for en taper gjeng.

 

Nei eg var ikkje på PikeLAN... var i samfunnshallen i måløy og det var bortimot bare CS som blei spelt :sad:

Men det som irriterer meg mest er at CS-spillera ikkje er opne for å spele andre spel!!! Dei spele i 1 min og so seie dei at det ekje noke bra spel for det ekje det samme som CS!!! *ARG*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...