Gå til innhold

Fornuftig pris på Laptop ?

Anbefalte innlegg

Jeg har en Fujistu Siemens Amilo M1425. Den har en Intel Centrino 1,7 ghz prosessor, 1 GB RAM, 80 GB HD, Mobility Radeon 9700 skjermkort (128MB), DVD brenner, trådløst nettverkskort, vanlig nettverkskort, 3x USB 2.0, Firewire og 15,4 tommers widescreen.

Jeg har tenkt å selge denne. Hva mener dere er en fornuftig pris å selge denne for? Den er ca. 1 år gammel, winxp home edition medfølger og en feit service avtale som gjelder 2 år til. Medfølger også bærevæske. Maskinen er hel og pen.

mvh K.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en Fujistu Siemens Amilo M1425. Den har en Intel Centrino 1,7 ghz prosessor, 1 GB RAM, 80 GB HD, Mobility Radeon 9700 skjermkort (128MB), DVD brenner, trådløst nettverkskort, vanlig nettverkskort, 3x USB 2.0, Firewire og 15,4 tommers widescreen.

Jeg har tenkt å selge denne. Hva mener dere er en fornuftig pris å selge denne for? Den er ca. 1 år gammel, winxp home edition medfølger og en feit service avtale som gjelder 2 år til. Medfølger også bærevæske. Maskinen er hel og pen.

mvh K.

6257594[/snapback]

Halvparten av ny pris, pluss litt til. kunne gitt deg 3500 hadde jeg hatt spenn ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...