Gå til innhold

Hvordan slippe pratingen i Americas Army?

Anbefalte innlegg

traininga i dette spillet er kjipt, må høre på snakk og slikt i 5 minutter, så skyte ned 80 mål som practise før jeg kan begynne og kvalifisere, er det noen måte til og begynne rett på kvalifiseringen? laste ned en save eller crack ifra nettet eller en patch kankje?

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-10 09:57 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke tving meg til å dra diverse sitater av drillsersjant Hartman fra "Full Metal Jacket" her! Kom deg ned i den skyttergrava og treff nok blinker til å kvalifisere deg! (Hint: "burst" ildmodus = feil! Untatt på de første 40 skudden du bruker til "familiarization.")

Du bør holde på til du kvalifiserer deg som "Expert Marksman," siden du da vil få muligheten til å ta "Sniper School" kvalifiseringen som er MYE lettere enn å treffe 36 av 40 blinker med M16 eller hva det nå var.

Hvordan du treffer blink:

[*]Sett siktet på målet.

[*]Vent til du har pustet helt inn eller helt ut.

[*]Hold våpenet dønn stille på målet helt til like før du begynner å puste inn/ut igjen.

[*]Trykk på avtrekkeren.

Det nest siste punktet er det mange som ikke klarer å se nytten av, men det ser faktisk ut til at AA har en "conefire" faktor som synker proposjonalt med hvor lenge våpenet holdes helt rolig. Den samme effekten som er implementert i Ghost Recon, bare mye "strengere" og uten indikatorer på skjermen.

Selv fikk jeg 38 av 40 treff på denne måten. (Slå den, hvis du klarer!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...