IntelAmdAti Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 traininga i dette spillet er kjipt, må høre på snakk og slikt i 5 minutter, så skyte ned 80 mål som practise før jeg kan begynne og kvalifisere, er det noen måte til og begynne rett på kvalifiseringen? laste ned en save eller crack ifra nettet eller en patch kankje? [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-10 09:57 ] Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Ikke tving meg til å dra diverse sitater av drillsersjant Hartman fra "Full Metal Jacket" her! Kom deg ned i den skyttergrava og treff nok blinker til å kvalifisere deg! (Hint: "burst" ildmodus = feil! Untatt på de første 40 skudden du bruker til "familiarization.") Du bør holde på til du kvalifiserer deg som "Expert Marksman," siden du da vil få muligheten til å ta "Sniper School" kvalifiseringen som er MYE lettere enn å treffe 36 av 40 blinker med M16 eller hva det nå var. Hvordan du treffer blink: [*]Sett siktet på målet. [*]Vent til du har pustet helt inn eller helt ut. [*]Hold våpenet dønn stille på målet helt til like før du begynner å puste inn/ut igjen. [*]Trykk på avtrekkeren. Det nest siste punktet er det mange som ikke klarer å se nytten av, men det ser faktisk ut til at AA har en "conefire" faktor som synker proposjonalt med hvor lenge våpenet holdes helt rolig. Den samme effekten som er implementert i Ghost Recon, bare mye "strengere" og uten indikatorer på skjermen. Selv fikk jeg 38 av 40 treff på denne måten. (Slå den, hvis du klarer!) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 takker for hjelpen :smile: jeg liker og holde på med ting lenge, men takler ikke når jeg ikke kan autosave før det vanskelige. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 treffer omtrent 20 skudd når jeg proner, men ståendes er det verre, kula går liksom ikke rett frem der og det er vanskeligere, we swr nown hwnsikt med og ta 36 hits eller? Lenke til kommentar
magfa Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 noe dårlige bugs på den skytinga ..noen ganger bommer jeg på 2!! skudd på de fremste blinkene... ehehe helt teit, å ganske så kjedlig Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 kjedelig ja, jeg likte det ikke heller, en kan holde siktet midt på targeten uten og treffe. det er så lite realistisk som en får det og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå