Knutgrus Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 LCD-Tver er vel HD-Ready om de har 720p oppløsning (+digital inn). Men er det noen skjermer som støtter 1080i? Så et par skjermbilder av Starwars III i den oppløsningen, og det så jo tøfft ut på jeg si! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Alle skjermer med "HD Ready"-merket støtter både 720p og 1080i i 50/60 Hz. Det er ikke dermed sagt at panelet har tilstrekkelig oppløsning til å utnytte dette fullt ut, det eneste kravet HD Ready stiller der er 720 fysiske linjer. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Var det jeg tenkte på... Kommer det skjermer med 1080 fysiske linjer noen gang? Når? Lenke til kommentar
znappa Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Mulig jeg tar feil, men så på denne her om dagen. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Åh, den så jo genial ut! Kanskje det blir noe slikt på meg utpå høsten? Både DVI og HDMI høres bra ut. Har ikke sett så mye etter dette, men var redd man måtte velge (dette er første jeg har sett med begge... ...men nå har jeg ikke leita så lenge akkurat da). Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Det er massevis at 1080 TVer i utlandet. I statene f.eks. er det skammelig lett å få fatt i slike skjermer til en billig penge. Problemet her er vel det at det er få slike skjermer som har kommet til norge enda (av uviss grunn). Den skjermen som ble linket til her virket veldig interessant i forholf til pris, men 800:1 kontrast høres ikke bra ut i det hele tatt. For en 37" må vel det være for lite? Tror ikek jeg hadde kjøpt en slik TV uten kontrast på minimum 1200:1 (kontrast er i mine øyne noe av det viktigste på en skjerm generellt sett), men likevel interessant at det finnes 1080 for 15k. -Stigma Endret 7. juni 2006 av Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå