mck Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har kjøpt senkesett og montert dette på min 99-modell VW Polo 6n. Det var med både fjærer og dempere. Men da jeg fikk satt det på, ble det veldig bra foran, men bak ble den ikke senket i det hele tatt, derimot ble den nesten hevet føler jeg, men dette kan også skyldes at den ble lav foran. Se på bildene jeg legger ved og jeg håper noen har noen invendinger, jeg har vært der jeg bestillte og tok bilder som skulle sendes på reklamasjon til Tyskland. Bilen er god å kjøre, men det ser jo ikke ut. Hva kan jeg gjøre? Hadde kanskje håpet på å få noen kortere fjærer bak, ville dette løst det hele? Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du har ikke noen bilder hvor vi ser bak enden av bilen? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ta med et bilde så vi ser hjulbuen hvertfall.... Hvilket merke er det settet da? Skulle kjøpt justerbart Gewinde vet du Lenke til kommentar
trra Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 På de fleste senkesett har du en skål på bakre dempere som du kan justere høyden med, sjekk om du har det og eventuelt hvor den er stilt inn. Du kan også sjekke nr på fjørene for å se hvor mye de senker. En annen ting er at dempere og fjærer må sette seg, men det tar ikke mange dagene. Lenke til kommentar
exs Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) slike senkefjører bruker litt tid på og sige sammen.... de er ganske mye stivere en orginalfjører+ at bilen er mye tyngre forann en bak derfor siger den fortere ned forran en bak edit: trra var før meg Endret 7. juni 2006 av exs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå