mck Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei.. Lurte bare på om noen visste noe om Aurora dekk? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Tja, billigmerke som jeg er kjempe fornøyd med Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Støy, støy og mere støy. Eneste jeg har av erfaring, pluss at de blir fort harde. Hadde heller gått for Kuhmo, om man skal ha billigdekk. Lenke til kommentar
edonis Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Har Aurora vinterdekk på forhjulene på bilen min som jeg kjøpte i høst, de har funket utmerket til sitt bruk, men det er vel kanskje heller snakk om sommerdekk i dette tilfellet..? Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) vi stoppet å selge Aurora dekk på verkstedet vårres pga mye støy,Kunder kom å klaget på dekkene at det var mye støy å at dekkene ble harde. vi gikk da i innkjøp av Kuhmo dekk som erstattet Aurora. vi hadde 20 Aurora dekk på lager som var ubrukt, sjefen som er en arti kar, han kastet dem på bålet å sa følgende "æ måtte fan steike mæ sett nån Aurora dekk tel, egentli sku vi ha reist skaperan før Aurora tel Helvetts" _Merk: dette er da nordnorsk De dekkene som er anbefalt er: -Kuhmo -Nankang -RoadStone -Nokian -Michellin Endret 26. juni 2006 av mb_zzz Lenke til kommentar
Baardas Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ja noe.. Har hatt de på to biler... Civic og bmw 520 toruing. Spørs litt hvem modell. Hadde det som het k103? tror jeg. Veldig godt dekk, fint på tørr og våt bane. Holdt lenge.. Hadde det på BMw i flere sesonger, og den gikk ca 30.000 i året. Kanskje støyete, men har Michelin på annen bil nå, de er enda mer støyete, og skal ikke ha det igjen. Her blir det Tyfoon, Aurora eller nankang, som alle betegner som billig merker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå