instanes Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Har store problemer med å kjøre Return to Castle Wolfenstein på w2k sp2. Har allerede lastet ned nyeste Matrox drivere. Problemet er at spillet henger seg om maskinen må restartes med reset-knappen. Ingen taster virker. Kan spille 1 eller 10 min før det skjer. Jeg tror det kan være skjermkortet? Noen gode tips? Noe annet galt? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Tror nok det er skjermkortet som er problemet om du har testet alle nye drivere. Wolfenstein er jo et ganske nytt spill og sikkert ganske tungt for et kort som ikke er beregnet på 3d. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Har veeeldig mye erfaring med det kortet :smile: Det suger enormt. Til saken: Om du kan kjøre Quake 3 kan du også kjøre RTCW. Om jeg ikke husker feil, er det noe framesync-greier som G400 ikke tåler. Kjør spillet i Safe Mode og sett alt til minimum. Under Misc i menyen skrur du av alt, så skulle det være i orden. Det er også kjent at Q3-motoren ikke er særlig glad i G400, men det har de fiksa i de senere patches. Det kommer de sikkert til å gjøre med dette spillet også. Dog, det tok et halvt år fra Elite Force kom ut til de fiksa det : Du kan jo evt. gjøre som meg og kjøpe deg en billig GeForce 2. De koster en slikk og ingenting disse dager. MXen yter faktisk det dobbelte av G400, btw. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 når g400 yter bare halvparten av det geforce kortet sier det vel seg selv at problemene med 90% sikkerhet ligger i matrox kortet.. Ps. ati radeon 8500 har supre 3d og 2d egenskaper. Lenke til kommentar
Bukks Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Kjører Wolfenstein uten problemer på G400 kortet mitt med default settings. Score i 3dmark 2001 ca. 1150 med G400, ca. 550 med et lånt gf2 mx kort. [ Denne Melding var redigert av: Bukks på 2001-12-10 02:51 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå